Joku tossa pistää silmään, en vaan oikeen tiedä, mikä.Autan esikoista(9v tyttö) opiskelemaan metsästyskorttia varten, onneksi kohta mies saa jatkaa pänttäämistä tytön kanssa, itse meinasin juoda YHDEN oluen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku tossa pistää silmään, en vaan oikeen tiedä, mikä.Autan esikoista(9v tyttö) opiskelemaan metsästyskorttia varten, onneksi kohta mies saa jatkaa pänttäämistä tytön kanssa, itse meinasin juoda YHDEN oluen.
Kyykkäsin sen 5-10 vuotta tosissani, sitten tajusin, että voi sitä kyykätä vähemmän tosissaan ja paljon mukavempiakin tapoja on vanheta
Mulla jostain syystä tulee ajoittain hinku maistella viiniä vain todetakseni että onpas maailmassa paskan makuisia juomia![]()
Saanko arvata ette ole viinimiähiä?
Mulla jostain syystä tulee ajoittain hinku maistella viiniä vain todetakseni että onpas maailmassa paskan makuisia juomia![]()
Saanko arvata ette ole viinimiähiä?
Ai, no mutta ei kai siinä. Makuasioitahan nää. Itelle ei oo noi valkkarit ilman kuplia auennu koskaan, mutta hyvä punkku tai skumppa menee koska vaan. Enemmän tosin olen olut ja viski-mies.Pakko sanoa että kaikki ihmiset joiden tiedän juovan viiniä juovat sitä vain sitä koska muka tärkeät ihmiset juo sitä.
Minusta se vain maistuu paskalle enkä siksi juo.
Itelle ei oo noi valkkarit ilman kuplia auennu koskaan, mutta hyvä punkku tai skumppa menee koska vaan. Enemmän tosin olen olut ja viski-mies.
Lapsia kotona, silloin annostus on max 1-2, muutoin voisi annostus olla 15+Joku tossa pistää silmään, en vaan oikeen tiedä, mikä.
Söin äsken mustaa makkaraa ja keitettyjä kananmunia. Oli niin rujon näköistä sapuskaa, että en edes kuvaa kehdannut ottaa.
Uppomunat on taitolaji(jos syötävistä uppomunista on puhe), jotkut tekee kelmun kanssa "uppomunia" mutta aidoissa maistuu vivahdus etikkaa. Ja kyllä ne aidot onnistuu, kun harjoittelee, mulla tais onnistua tokalla kerralla(pyörre+ tarkka ajoitus)Tästä tulikin mieleen, että täytyy kokeilla uppomunia taas joskus. Viime kerta oli...tuskallinen.