Nyt on vaan tuntunut kaikki tosi rankalta joten nollaan perjantaina, sikspäkillä olutta jaNormipäivä?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on vaan tuntunut kaikki tosi rankalta joten nollaan perjantaina, sikspäkillä olutta jaNormipäivä?

Mut eiks ne merkkihuollot ollut kuitenkin pop![]()
Harmittaa. Kaikki. Höh.

En vaan tajua tätä logiikkaa, mutta samapa se. Euro on euro omassa taskussa.Joihinkin vehkeisiin, on. Joihinkin ei viitsi maksaa yli 10% ajoneuvon arvosta johonki pyyhkimien osiin, kun ne voi vaihtaa itekki..
En vaan tajua tätä logiikkaa, mutta samapa se. Euro on euro omassa taskussa.
En kyllä silti osta logiikkaa, enkä tarkottanut, että ite tarttis tehä. Mikä tahansa mesta, jossa on nosturi ja osaava mekaanikko hoitaa homman kuin homman. Mutta edelleen, samapa se minulle.Kts yst edittini.
En kyllä silti osta logiikkaa, enkä tarkottanut, että ite tarttis tehä. Mikä tahansa mesta, jossa on nosturi ja osaava mekaanikko hoitaa homman kuin homman. Mutta edelleen, samapa se minulle.
Siitä logiikasta, että edullisesti hankittu auto korjataan halvalla ja kalliilla ostettu auto kalliilla, noin pelkistettynä.En nyt ymmärrä mistä logiikasta on kyse? Siitä että huollatan possun marmoritiskillä?
Siitä logiikasta, että edullisesti hankittu auto korjataan halvalla ja kalliilla ostettu auto kalliilla, noin pelkistettynä.
No miten sen muotoilisi, siten että sen voisi ymmärtää?
1. Se antaa tiettyä mielenrauhaa, kun tietää että äijät osaa auton purkaa ja kasata katsomatta youtubesta mistä mikäkin löytyy ja ovat suht neuroottisia että autoon ei tule jälkeäkään.
2. Jos jotain poikkeavaa ilmenee, niin osat löytyy suurimmaksi osaksi hyllystä, eikä tarvi alkaa tilailemaan.
3. Autossa on takuu ja huolloissa löytyneet viat korjataan suurimmalta osalta takuuseen saman tien. Erikoisemmista ongelmista konsultoivat toisiaan ja tehdasta tarvittaessa.
4. Ja jos tuota joskus nyt on myymässä niin sata varmasti jälleenmyyntiarvo on parempi kun huoltokirja on täynnä P leimoja kuin Kinnulan Veljesten leimoja.
no niin, tulihan se sieltä
no niin, tulihan se sieltä
Supikoiralle on säävaraus joten ei ollut listalla tänään. Ylämummo tuli, nutivaara toimittiPizza ovelle?
No sinä olet hyvin ostanut sen ajatuksen, millä merkkihuoltoja myydään. Olen nuorna poikana itse ollut merkkihuollossakin (BMW+Rover) hommissa ja voin ainakin silloisten kokemusten ja alalla olevien tuttujen komppaamana olla vahvasti eri mieltä erityisesti kohdasta 1, ainakin henkilökohtaisella tasolla kohdasta 4 ja siltä osin 3, että tuo ei ole merkkikorjaamon yksinoikeus. Kohdassa 2 voi olla pointtia, mutta sen saman kikkareen saa Kinnulat haettua tarvittaessa marmorilta samaan hintaan kuin sinä. Mutta tosiaan, ei se minulta ole pois, joten voidaan lopettaa.
No kyllähän mä rehellisyyden nimissä silti oikeesti arvokkaamman auton kohdalla ton ymmärrän, kunhan louskutanSaa olla erimieltä, ja uskon sen kohdasta yksi, ja kuten mainittu, "geneerisemmän" auton kohdalla ei juosta merkkikorjaamolla. Kohta 4 on hyvin riippuvainen ostajasta, totta.
Kohta 2 on jossain määriin kriittinen maalaiselle, koska jos huollan auton Kinnulan veljeksillä eepeellä ja jonku osan tarve ilmenee, niin matkaa lähimmälle marmorille on 170km.
Mutta joo, ei tarvi ymmärtää. On maailmassa monia rahakaivoja mihin ihmiset syytää rahaa, mitkä minä näen turhana ja typeränä ja muut lähes välttämättömyytenä.
Ai niin, tulihan tuota yksi korjaus tehtyä tuolla possulle itekki..siinä oli toinen tuuletin jumissa, juutuben ohjeilla vähän muoveja pois ja tuuletin käteen ja juminpoisto.
Minä myös periaatteen miehiä. Jos on aihetta, niin vängätä saa kanssani.Mulle ois ihan sama ollut vaikka viikon ois vääntänyt asiasta mutta kun pahimpaan ruuhka-aikaan.
Ite olen pahimman luokan urpo joka kanssa vääntää periaatteen vuoksi pienestäkin asiasta maailman tappiin ja usein kalliisti, itselle![]()
No kyllähän mä rehellisyyden nimissä silti oikeesti arvokkaamman auton kohdalla ton ymmärrän, kunhan louskutan![]()
Niissä oli oikein väriäkin takapuolella kolikoissa. Aika prameita.Käsitinkö nyt oikein, että jäsen J osti 5 euron kolikoita hintaan 5e/kpl.