Mukavaa herätä taas, migreeniin.![]()
Sama. Tai oikeestaan alko jo eilen, mutta nähtävästi aamulla otettu kolmas pilleri vasta tehosi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mukavaa herätä taas, migreeniin.![]()
Ei, vaan mies.Anna mä arvaan, ostaja oli nainen.
Aloin taas pitkästä aikaa lottoamaan ihan samasta syystä.Taas on eurojakpotti vetämässä jotta saatais sulle se krazi![]()
Ei, vaan mies.
Niiden kanssa on väsyttävintä käydä kauppaa kun pitää leikkiä sitä tinkimistä aina ensin, eli siis laittaa hintaan ekstraa jos epäilee miesten olevan pääasiallinen kohderyhmä, jotta nämä saavat tinkiä. Tosin, itse en jaksa joten en välttämättä edes vastaa tinkimisviesteihin. Osaan kyllä hinnoitella tuotteeni oikein ja pyrin myymään ne ilman naurettavia esileikkejä ja välivaiheita, joiden jälkeen lopulta kuitenkin myisin tuotteen tasan siihen hintaan, mitä alunperin olin ajatellutkin.Ei, vaan mies.

Ne kaivetaan laatikosta. Onhan ne hommattu jo aikoinaan.Myydäänkö niitä vielä jossain?
Kiitoksia oikeasti tästä, minä aion meinaan osallistua tuohon ja enpä ole ajatellutkaan että tane voi olla noin hieno
Ja vielä kehdataan väittää, ettei nykyaikana välitettäisi lähimmäisestäAloin taas pitkästä aikaa lottoamaan ihan samasta syystä.
Joku muu teema vissiin olisi ok? Suomalaisia artisteja koko päivä? Uusia artisteja koko päivä? Tietyn alagenren artisteja koko päivä?Ei saatana tätä nykymenoa.https://www.satakunnankansa.fi/kult...steja-ja-naisten-johtamia-yhtyeita-200947496/