Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pistin itselleni ukaasin ettei olutta ennenkuin on monta paikkaa siivottu.

Katsotaan auttaako moinen kiristys ja onko sillä vaikutuksia herkkään mieleeni.

Kävin juuri maamme pääkaupungin Stockmannilla ulostamassa. Oli äänitehosteiden voimakkuudessa kisailua vieruskopin asioijan kanssa. En tainnut edes voittaa. Hymyilin vahingossa ääneen voittosuoritukselle.

Kiitos ja anteeksi. Nyt vähän kritisoin tätä lahjaa. Boxerit ovat ehkä paskin keksintö koskaan. Boxerit eivät anna tukea ollenkaan ja vetäessä housuja jalkaan ne rullautuvat punteista ylös.
Käytän vallan ns. pikkuhousuja ja tangoja. Ne antavat riittävän tuen esimerkiksi urheiluun ja pysyvät aina paikoillaan kun ei ole puntteja mitkä rullautuvat epämukavasti ja rumasti farmareiden alla:
MEBR_Side__36426.1448286736.1280.1280_large.jpg

edit. Kuntit please kompensoikaa tämä homosexuaalisuus vaikka munkeilla tai puon kuvilla. Itse menen tyhjentämään selaushistoriaa.

Tekis taas mieli mennä kommentoimaan tuonne urheiluvammapuolelle. Aivan mahtavaa viihdettä kun kaikkiin vaivoihin löytyy netin yli hoito-ohjeet..

Mutta tiedän taas mikä huuto, vastaanväittäminen ja itku siitä tulisi...enkä viitsi hukata semmoseen viikonloppuani. Sen sijaan voisin tehdä vaakakierron sohvalla, ettei tule painehaavoja.

Sotakuviin liittyen, katsoin juuri uuden Tuntemattoman.

Edvin Laineen versio vie tuota uutta tekelettä 100-0. Tämä ei alkanut Finlandialla, oli liikaa romantiikkaa ja turhaa lässytystä, ja rooleissa komediapellejä.

vahvistat näkemystäni siitä, että sitä virhettä en tule tekemään, että tuon uuden joskus sortuisin katsomaan
Ei ole suomalaisen heteromiehen makuun tämä.

Jos ei olisi lukenut kirjaa, ja mikäli Edvin Laine ei olisi tehnyt siitä elokuvaa, vastaanotto voisi olla aavistuksen myönteisempi. Se kyllä vaatisi myös uuden roolituksen.

Sain juuri fb-kaveripyynnön profiililta, jonka nimi vaikutti feikiltä, ja jonka koulutus oli "elämän kova koulu". Kävin katsomassa tyypin kaverilistan ja siellä oli isolla osalla kavereistakin koulutuksena "elämän kova koulu". Enpä ole koskaan ennen nähnyt noin tiheää konsentraatiota elämänkoululaisia samalla sivulla. Minua varmaan koitettiin jallittaa johonkin piilokameraan, poistin kaveripyynnön.

Voi hyvän tähden sentään. Kyllä toi mun autopuuhastelu on naurettavaa touhua.

Pitäis olla niin paljon fyfyä, että ei tarvitsisi itse huolehtia mistään autoon liittyvästä.
Senkus ajelis vaan pajalle ja tyypit hoitaisivat hommat.

Back
Ylös Bottom