Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se menikin oikein hommiksi tämä päivä.

Ekstriimille suosittelen ihan perinteistä viinan juontia ilman turhaa oheistoimintaa. Mitä jos vaan juot, ei sitä tarvi sitten selitellä itselle poreammeilla tai saunalla.
Tossa on kyllä perää, mutta lilluttelu ja saunominen on vaan melko rentouttavaa oheiskamaa. Ja myönnettäköön, etten oikeesti varmaan juo viinaa, vaan maukkaits oluita ja ehkä pari viskisiivua.

mission-accomplished-19922492.jpg

onneksi olen itsenäinen eikä yksin kapakassa piipahtaminen olee ongelma

ongelma on nyt: saunassa käyty, käynkö juomassa saunakaljan a-alueella vai tyydynkö kotioloihin

siksi ongelma, kun kotona täytyy olla jo 21 kun snooker jatkuu

juu ei saunassa viitsi istua puolta tuntia - tuntia mastelemassa

näyttää olevan Suomen kesän sää päällä, eli sateenuhkaa

joudun nauttimaan kotisohvalla pyynikin american ipan

Asiasta bodaukseen. Ilmeisesti jotku kisat ollu. Ja sikäli kun ymmärrän, niin nykyään testataan douppinkia.

30743928_1850026005042031_7894785278919835648_o.webp

Montakohan noista ei ole #korvaushoidossa? Voisin väittää 1/5 mutta asia ei minulle kuulu. En siis väitä mitään. :cautious::whistle:

Minä avasin äsken Bryggeri Waldin, joka yllätti positiivisesti. Ei ökyhumalainen ja mukana kuusenkerkkää ja sen sellaista. Tyylilajikin aika uniikki, Forest Pale Ale.

Back
Ylös Bottom