Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko joku voittanut FB arvonnoista? Tuntuu että nyt useampi tuttu mutta uskon että kusettaa ja kaikki FB arvonnat on huijausta!

Ja isommasta sängystä, kertokaa nyt joku että voi olla erilaiset patjat ja silti yhteinen petari niin avoaviorauha säilyy

Onko joku voittanut FB arvonnoista? Tuntuu että nyt useampi tuttu mutta uskon että kusettaa ja kaikki FB arvonnat on huijausta!

Ja isommasta sängystä, kertokaa nyt joku että voi olla erilaiset patjat ja silti yhteinen petari niin avoaviorauha säilyy
Mulla on juuri menossa siellä arvonta jonka palkinto on 4 numeroisen summan arvoinen ja ei ole sitten millään tapaa kusetusta.
Vaikka arvontaan osallistuvat eivät ostaisi tuotteita niin usein klikkaavat tykätyksi ja jakaa (vaikka ei edes tarvitse) jolloin joku potentiaalinen ihminen heidän ystävistään saattaa olla seuraava asiakas.

Mitähän pahaa BC on tehnyt Helsingin sanomille kun tuntuu olevan loputtoman höykytyksen kohteena?
Eikös tuo ala olemaan jo vainoamista?

Juurihan teki rikosilmoituksen hesarista.. Toivottavasti vihervasemmiston kuplalehti saa paljon penaltia.

Olisi kiva jos se tarkoittaisi fucking awesome. :whistle:

FB_IMG_1523610868514.webp

Korvassani oli: karva.

Toisessa korvassa ehkä on: allergiaa. Sain lääkkeitä, olen vähän kyllä epäileväinen haluanko alkaa suihkimaan kortisonia nenääni kuukausikaupalla.

Nii no se petari tulee sitten olemaan tuollainen memoryfoam, josta sä tällä hetkellä valitat :LOL:

Kaikki lähti jo, joten enköhän minäkin huitase tästä kotiin puolen tunnin päästä.

Kaikenlaista pikkuhommaa viikonlopulle, mm. tytön fillarin renkaiden pumppaaminen. Tässä aion kyllä olla vain katsojana. Jumankauta kun voi olla vaikeaa yksi renkaiden pumppaaminen! Olen vuosikausia taistellut rattaiden renkaiden sisäkumien kanssa ja taas tämä show alkaa. En käsitä miten voin olla niin surkea pumppaaja, että ilmaa tuntuu menevän johonkin, mutta rengas vaan ei jäykisty.

haluanko alkaa suihkimaan kortisonia nenääni kuukausikaupalla.

Se on ihan ok. e: se rutina on paineen vaihtelua korvatorvesta ja yleensä siinä on joku allerginen mekanismi, mikä kyllä rauhottuu sillä paikallisella kortisonilla.

Viimeksi muokattu:
Se on ihan ok. e: se rutina on paineen vaihtelua korvatorvesta ja yleensä siinä on joku allerginen mekanismi, mikä kyllä rauhottuu sillä paikallisella kortisonilla.
Voisin laittaa pääni pantiksi, että syynä ovat miehen kissat, ja jos näin on, niin oireet luultavasti palaavat jos lääkitys lakkaa, koska altistus kissoille ei poistu. :confused: Noh, pitää vielä miettiä.

Hauska juttu muuten, tai ei niinkään hauska, mulla oli pitkään sellainen kumma yskä, joka tuli aina kun hengitin syvään. Yskä parani merkittävästi kun vaihdoimme kissanhiekan toiseen. Meillä oli aiemmin käytössä silikarae, joka oli musta aivan saatanasta. Jos kissanhiekan vaihtoi asunnossa sisällä, niin vaikka oli ovet kiinni ja olin toisessa huoneessa, alkoi mulla hengitysteitä polttaa ja sitä kesti sen jälkeen ehkä pari tuntia. Joskus tulin kotiin ja tiesin heti, että mies on vaihtanut hiekan sisällä kun alkoi samanien se polttava fiilis. Googletin vähän ja selvisi, että hengitettynä silikapöly oikeasti onkin saatanasta. Pussin puheista huolimatta tuo kissanhiekka pöllysi aivan vitusti. Tiedä sitten, mikä tässä nyt sitten oli totuus tuo rakeen kanssa mutta sitä ei meille kyllä enää ole tulossa.

Voisin laittaa pääni pantiksi, että syynä ovat miehen kissat, ja jos näin on, niin oireet luultavasti palaavat jos lääkitys lakkaa, koska altistus kissoille ei poistu. :confused:

Etköhän sää töistäs jotain löydä millä altistus poistuu. :sneaky:

Kävin tässä viime syksynä korvalääkärillä, joka sanoi että joutunu sen 20 vuotta käyttämään nenäkortisonia että voi tulla homeiseen työpaikkaansa. :rolleyes:

Juurihan teki rikosilmoituksen hesarista.. Toivottavasti vihervasemmiston kuplalehti saa paljon penaltia.
Niin teki ja tänään hesarissa oli iso juttu että BC jättää BC:n (olipa härösti ilmaistu) vaikka oli vain sanonut että jättää hallituksen.
Toisinsanoen ihan tarkoitushakuista paskanjauhantaa jolla saasaan vain lisää vahinkoa aikaiseksi.

Hesarin puolelta tuleva jahti johtuu siitä ettei BC suostunut antamaan tietoja lahjoitusten saajista kun joku hesarin toimittelija oli niitä vaatinut ja tämähän ei sopinut ison ja kauniin mediatalon pirtaan että joku sanoisi heille ei.

Joku ÄS-tanan nuori juippi meinasi tulla autolla vasemmalta eteen luuri kourassa ja pyöritteli päätään, aivan kuin minä olisin se pöljä tilanteessa. Vitutuspäissäni en edes saanut töötättyä, koska hakkasin rattia raivoissani mihin sattuu. Olisi pitänyt olla jarruttamatta.

Back
Ylös Bottom