Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meillä eukko otti loparit viikko sitten ilman mitään tietoa mitä tekee.
Sanoi usein että vituttaa mennä töihin niin sanoin että nyt on hyvä miettiä että jaksaako yli 30 vuotta vielä painaa samaa vai lähteekö hittoon, minusta on tänä päivänä totaalisen väärin kiusata itseään surkeassa työssä kunhan sitten tekee osansa yhteiskunnan eteen muissa hommissa.
Jos en olisi yrittäjä niin olisin ottanut loparit aikaa sitten, nytkin teen käytännössä 6 tunnin päivää ns. oikeita töitä joskin viikkotunnit töiden parissa on silti varmasti yli 40h.
Tässä on muutama muu proggis menossa jotka toivottavasti joskus vetää siihen malliin ettei tarvitse tehdä töitä elääkseen loppuikää.

Juuri näin, siitä se valaistuminen lähtee :)

Joo, kyllä. No voisin mää kyllä nelivedon ottaa, esim 911 turbo s. :whistle:

Meni taas kyllä jollaki eepeeläisellä autoilijalla sieluun kun ajoin takana. Uimahallin ohitte ja tuosta potkupalloareenan ohitte ylämäkeen karkealla arviolla satasta, toivottavasti koska perässä ajoi erikoisempi auto. Olihan hänelläkin sentään D5 varmarivolvon moottorina, eikä mitään nuhapumppu. Kiusallani valuttelin viittäkymppiä perässä aina seuraavaan risteykseen/valoihin.

Jännää tuo kyllä on. Mulla hajos yli 10 vuotta sitten kylkiluun ja rintalastan välinen nivel dipissä, 50kg oli painoa. Pari vuotta sen paraneminen otti, sen jälkeen ei mitään.
Mulla ei oo vielä mitään hajonnut, mutta hieman ikävältä tuntuu dippi ja penkki tangolla. Käsipainoilla pystyy penkkaamaan ilman kipua.

Mä en tajuu noita jenkkien 4-akselisia kärryjä joissa tolkuton akseliväli ja kaikki taitaa olla vielä jäykkiä?
Siinäkin jenkkimetsurit sarjassa tuli vetoauto jossa trippeli ja kaikki taisi olla vetäviä kun paripyörät ainakin oli jokaisella akselilla, Suomessa kaikki trippelit ja moni normitelikin nykyään on yhdellä ohjaavalla akselilla.
Kai se on niin iso maa että siellä mahtuu kääntymään vaikka pyörät ei kääntyisi?

Taskupuhelimen räpläämisestä ei kyllä jää mitään käteen. Ellei kirjoita öfftöpikkiin.

Kafftauko
IMAG0154.webp

Minun tekisi mieli hauesta ja potuista tehtyä Fish&Chipsiä. :kuola:

Ensi viikolla saapuu toivottavasti Bamix, niin pääsen koittaan majoneesin tekoa.

Mä en tajuu noita jenkkien 4-akselisia kärryjä joissa tolkuton akseliväli ja kaikki taitaa olla vielä jäykkiä?
Siinäkin jenkkimetsurit sarjassa tuli vetoauto jossa trippeli ja kaikki taisi olla vetäviä kun paripyörät ainakin oli jokaisella akselilla, Suomessa kaikki trippelit ja moni normitelikin nykyään on yhdellä ohjaavalla akselilla.
Kai se on niin iso maa että siellä mahtuu kääntymään vaikka pyörät ei kääntyisi?

Gallup.

Ja olkaahan asiallisia. Parhaimmat riisipiirakat mielestänne? Itse olen viehättynyt noista Joutsenon riisipiirakoista. Kotona vielä kun paahtimen kautta laittaa lautaselle niin ai nam. :heart:

Back
Ylös Bottom