Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onnistuiko joku aprillaamaan jotakin tai menikö joku itse halpaan?

Mulla oli laimea saalis tänä vuonna. Yleensä jonkun jekun keksin.

E: Itsehän menen aina halpaan noin niinkuin muuten :whistle:

Onnistuiko joku aprillaamaan jotakin tai menikö joku itse halpaan?

Mulla oli laimea saalis tänä vuonna. Yleensä jonkun jekun keksin.

E: Itsehän menen aina halpaan noin niinkuin muuten :whistle:

Vähän köyhiä aprillipiloja tänä vuonna..
https://www.aamulehti.fi/uutiset/pi...ila-juuso-karhu-ja-kalervo-kummola-200839780/

En mennyt halpaan mutta vähän petyin toishan juti ja Juuso karhu vähän eri sävyä hämeensillalle patsaina, Kummolan vois jättää omasta mielestä pois. :LOL:

Ei tule.

15226603409928867626463888063526.webp

Edellisen kerran kun olin muuttoapuna niin kuljetusvälineenä oli evp poliisimaija. Nyt pistettiin muutama piiru järeämmäksi ja aktiivipalveluksessa oleva Sisu A2045 hoiti homman.

Tai ei hoitanut kun määränpäässä alettiin purkamaan kuormaa niin nostolavan hydrauliikka petti.

Minä vilkutin valoja timolle kun ilman valoja ajavat sätänä #somali #lisäärahaa #harrastuksia #sukusuomeen

Viimeksi muokattu:
Sai halvalla kalkkunaa niin piti maistaa, onhan tämä ihan syötävää, uuniin vaan ku on ensin reunat ruskistanu ja kun paistomittarissa on 68 niin pois, ja on aika hyvät ravintoarvotkin.

Tulin jumpalle ilman korvakoruja ja meikkiä: sali on tupaten täynnä miehiä.

Ihan kiva että pääsee taas rytmiin, ei tässä tiedä miten päin ois maaten, istualteen vai seisten.

Salille, vasta huomenna.

Back
Ylös Bottom