Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tabletilla. 10" on sopiva koko.
10,5"

E. Tästä tulikin mieleeni harmitus siitä, että olen hukannut johonkin tämmösen paidan:

images

E2. Olipa huonolaatunen kuva. Tekstissä siis "Mine is bigger than yours!"

Landella kinkkiruokalasta saa sushia.

E: Saa ostaa.

Kävelin yks päivä thai ravintolan ohi, sieltäkin sais sushia..:ROFLMAO:

Oon kerran käynyt kiinalaisessa, ostin kahvin ja onnenkeksin teksti oli jotakin sekundaa blablabla. Kahvikaan ei ollut mitenkään erikoisen hyvää, vähän laihaa.

Itse olen valinnut parturini aikanaan osittain isojen tissien vuoksi. Ei se leikata osaa, mutta korvausta saa siitä kun pää on lollojen välissä levossa. Ylä-.

Enkä mitenkään osittain vaan täysin siksi.
Ymmärtäisin jos, ala.

Voih, muistan tämän tuntemuksen nuoruudestani. Se oli makiaa, kun tahallaan isololloset painaa rinnan takaraivoon. Siinä oli nuori poika jännityksestä soikeana.

Nyt tykkään kun kunnon hifistelijä tekee työtä. Eijjää karvan karvaa, sojottaan.

10,5"

E. Tästä tulikin mieleeni harmitus siitä, että olen hukannut johonkin tämmösen paidan:

images

E2. Olipa huonolaatunen kuva. Tekstissä siis "Mine is bigger than yours!"

Nyt soi se biisi päässä. Minä lauloin joskus, kun en saanut kertosäkeen sanoista selvää, että UUUUUNNNNAANANANAAA UUUNNANANAA NANA CIGARO CIGAROOOOOO. Kaverit nauroi mulle.

Laiskottelupäivän päälle pidän tauon jauhelihatomaattisopasta.

ribs.webp

Voin ottaa oluenkin lätkää seuratessa.

Ajjajjai, kyä tulloo kuntit hyvä tukka kun lempi"kuski" sattui toolin taakse.

Tämän takia ei voi käyttää mitään ämruumia. Pakko varmistaa taattu laatu. Pari kertaa ämruumissa käyty pakon edessä ja...ei enää..ikinä.

Tämän takia ei voi käyttää mitään ämruumia. Pakko varmistaa taattu laatu. Pari kertaa ämruumissa käyty pakon edessä ja...ei enää..ikinä.

Mroomiin olen itse ollut tyytyväinen, paitsi kerran joku pesi hiukseni hieman kovakouraisesti muut hellästi pesseet hiukseni ennen operaatiota, tämä kyseinen veivas ku taikinaa että oikein tuntu.

Pitäis kyllä taas käydä.

Back
Ylös Bottom