10,5"Tabletilla. 10" on sopiva koko.
E. Tästä tulikin mieleeni harmitus siitä, että olen hukannut johonkin tämmösen paidan:
E2. Olipa huonolaatunen kuva. Tekstissä siis "Mine is bigger than yours!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10,5"Tabletilla. 10" on sopiva koko.
Mut ei se oo se koko vaan...10,5"
E. Tästä tulikin mieleeni harmitus siitä, että olen hukannut johonkin tämmösen paidan:
![]()
Itse olen valinnut parturini aikanaan osittain isojen tissien vuoksi. Ei se leikata osaa, mutta korvausta saa siitä kun pää on lollojen välissä levossa. Ylä-.Ajjajjai, kyä tulloo kuntit hyvä tukka kun lempi"kuski" sattui toolin taakse.
...suoritusteho? Näytön tarkkuus/resoluutio?Mut ei se oo se koko vaan...
Landella kinkkiruokalasta saa sushia.
E: Saa ostaa.
Väri tietty, valkonen sen olla pitää, vaikka koossa vähän häviää....suoritusteho? Näytön tarkkuus/resoluutio?
Ymmärtäisin jos, ala.Itse olen valinnut parturini aikanaan osittain isojen tissien vuoksi. Ei se leikata osaa, mutta korvausta saa siitä kun pää on lollojen välissä levossa. Ylä-.
Enkä mitenkään osittain vaan täysin siksi.
Itse olen valinnut parturini aikanaan osittain isojen tissien vuoksi. Ei se leikata osaa, mutta korvausta saa siitä kun pää on lollojen välissä levossa. Ylä-.
Enkä mitenkään osittain vaan täysin siksi.
Siinä perusteena mahdollisimman hyvä puudutuskyky.Mites hammaslääkärin valinta, samat perusteet?
10,5"
![]()
Ajjajjai, kyä tulloo kuntit hyvä tukka kun lempi"kuski" sattui toolin taakse.
Onhan se mukavaa, kun on tissi poskessa kiinni.Mites hammaslääkärin valinta, samat perusteet?
Tämän takia ei voi käyttää mitään ämruumia. Pakko varmistaa taattu laatu. Pari kertaa ämruumissa käyty pakon edessä ja...ei enää..ikinä.