Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä tuun kun tarpeeksi maksat.Kukahan siivois mun kämpän? Tosin aika turhaa kun pintaremppa vielä käynnissä. Jos parin viikon päästä olis hommat tehty. Makkaria aloitin tänään, vielä olis olkkari, tuulikaappi ja yks keittiön seinä plus pari vessaa tekemättä.
Sun nimimerkistä mulla tulee ekana mieleen homosexuaali.
Mut se ei oo millään tavalla negatiivista.
yllättävän vähän liikennettä sitä kautta kuitenkin tuli mielestäni.Minä tuun kun tarpeeksi maksat.
Leivon vielä tuoretta pullaa kaupan päälle.
Minä kuulkaas kävin mustissa pitseissäni kyykkäämässä. Sain palautetta että ne kuulsivat yoga-pantsieni läpi, ihan salin toiseen nurkkaan saakka..
Mulla on sama.Mä en kyllä murehdi hetkeäkään siitä, näkyykö mun stringit läpi jumppahousuista. En kyllä käytäkään esim. valkoisia treenihousuja ikinä. Mutta jos ne noista värikkäistä/tummista läpi näkyy, niin saa näkyä.
Jos joku tuijottaa, niin saa tuijottaa. Mitä hiton väliä sillä on?

Niin, eihän sillä väliä ole. Lähinnä se huomiohuoraus sillä, että tarkoituksella laittaa sellaiset, että paistaa kilometrin päähän.Mä en kyllä murehdi hetkeäkään siitä, näkyykö mun stringit läpi jumppahousuista. En kyllä käytäkään esim. valkoisia treenihousuja ikinä. Mutta jos ne noista värikkäistä/tummista läpi näkyy, niin saa näkyä.
Jos joku tuijottaa, niin saa tuijottaa. Mitä hiton väliä sillä on?
Nooo, pieni markkinointitempaus sillon ja toinen tällöin pitää tavaran liikkeessä...Niin, eihän sillä väliä ole. Lähinnä se huomiohuoraus sillä, että tarkoituksella laittaa sellaiset, että paistaa kilometrin päähän.
Keskitytäänpäs siihen ajamiseen siellä!E. Vittusaatana. Tässä on kohta tunti valuttu kohti ydintä klaukkalan kohdilta asti. Verisuoni katkeaa päistä.
Työkaveri valmistui maisteriksi ja toi kakun mukaanaan, ja iltapäivällä palaveri, jossa saan mangovalkosuklaatorttua! Hyvä päivä olla töissä!!