Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä varmaan kokeilisin some-kanavien hakupalkkeihin näitä nickejä, kun jotkut käyttää kaikissa samoja. Itehän en tietenkään. :confused: Lol.

Mä käyn nykyään pakkiksella pelkästään, mutta sama nick löytyy myös techbbs:stä sen takana on sama henkilö.

Pakkiksella kuljin joskus nimellä Chujang, mutta sen alkuperä on vuodelta 2008, toiselta foorumilta olin kova Aasia fani tuolloin, Google kääntäjällä käänsin et se tarkoittaisi jotain siistiä mutta lopulta paljastu paljastu korelaiseks kastikkeeksi gochujang . :ROFLMAO: Homo habilikselle ei ole mitään jännää selitystä, halusin vaan vaihtaa nimimerkkiä.

Liittyykö tää mihkään, kysyks joku, täh?

Mä varmaan kokeilisin some-kanavien hakupalkkeihin näitä nickejä, kun jotkut käyttää kaikissa samoja. Itehän en tietenkään. :confused: Lol.
Jotkuthan ovat some- kanavilla jopa ihan omalla nimellään. :whistle:

Jos joku jaksaa olla kiinnostunut minusta niin kutsun kotiini kahville ja kerron kyllä mitä haluaa tietää.
Mun elämä ei niin mielenkiintoinen ole .

Karsii kyllä aika hyvin pahimman paskan suoltamista toi suht selkeä nimimerkki.. Joopa joo, työpäivä ei ihan puolivälissä, pitikin ilmoittautua yöksi ylimääräistä rouhimaan.

Onko tohtori päivystysvuorossa?
Sen verran on pihalla pliukasta, että voi olla yks vitun työmaa töissä .

Mä käyn nykyään pakkiksella pelkästään, mutta sama nick löytyy myös techbbs:stä sen takana on sama henkilö.

Pakkiksella kuljin joskus nimellä Chujang, mutta sen alkuperä on vuodelta 2008, toiselta foorumilta olin kova Aasia fani tuolloin, Google kääntäjällä käänsin et se tarkoittaisi jotain siistiä mutta lopulta paljastu paljastu korelaiseks kastikkeeksi gochujang . :ROFLMAO: Homo habilikselle ei ole mitään jännää selitystä, halusin vaan vaihtaa nimimerkkiä.

Mun nick on mun nimi väärinpäin +k. Tästä on ollut eri variaatioita millon missäkin. Instassa ei ole sama nick. Snäpissä taitaa olla joku variaatio, mutta sillä ei niin väliä ku en sitä käytä juuri ollenkaan.

Kysyks joku?

Niin ne aina sanoo.

No mun mielestä sä vaan oot seurannu mua joka paikkaan.

Homo habilikselle ei ole mitään jännää selitystä, halusin vaan vaihtaa nimimerkkiä.

Sun nimimerkistä mulla tulee ekana mieleen homosexuaali.
Mut se ei oo millään tavalla negatiivista. Sanon monia ihmisiä ja asioita homosexuaaliksi. Itseäni myös. Esimerkiksi kun faijan kanssa käydään keilaas, tulee heitettyä että jos tästä ei tule paikkoa niin on homosexuaali. Ja kun ei tuu, faija nauraa. Siitä saan motivaatiota ja focusta ja pystyn painamaan kolme kaatoa peräkkäin. Kysyn sen jälkeen kuka on sexuaali hä.

Muualta kuultua: metroseksuelli ja romantillinen.
Ovat tarttuneet omaan sanavarastooni ja käytän niitä asiayhteydestä riippuen miten sattuu.

Siivosin koko kämppäni lattiasta kattoon, kaapin päällisetki pyyhin. Siivousta kerrakseen ku kaksi kämppää tännään siivonnu. Kaadoin kahdesti vedetki tuusatessa parkettilattialle.

Back
Ylös Bottom