Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kukahan siivois mun kämpän? Tosin aika turhaa kun pintaremppa vielä käynnissä. Jos parin viikon päästä olis hommat tehty. Makkaria aloitin tänään, vielä olis olkkari, tuulikaappi ja yks keittiön seinä plus pari vessaa tekemättä.

Kukahan siivois mun kämpän? Tosin aika turhaa kun pintaremppa vielä käynnissä. Jos parin viikon päästä olis hommat tehty. Makkaria aloitin tänään, vielä olis olkkari, tuulikaappi ja yks keittiön seinä plus pari vessaa tekemättä.
Minä tuun kun tarpeeksi maksat.
Leivon vielä tuoretta pullaa kaupan päälle.

Toki, vaihdantatalous olisi myös mahdollisuus.

E: miten voi leipoa 'ei tuoretta pullaa' ?(n)

Minä kuulkaas kävin mustissa pitseissäni kyykkäämässä. Sain palautetta että ne kuulsivat yoga-pantsieni läpi, ihan salin toiseen nurkkaan saakka.

Oma ig-tilini oli muinoin täällä löydettävissä, tuolta omasta profiilistani :rolleyes: yllättävän vähän liikennettä sitä kautta kuitenkin tuli mielestäni.

Minullakin ilmeisesti kuultaa jotakin jostakin, sen verran pitkään naiset tuijottavat kuntoilusalilla.

Subtv:llä sytytetään kohta lentokone palamaan sytkärillä.

Jos voisin vielä vaihtaa nickkiä vaihtaisin tilalle ihan oman nimeni vain, jos jotakuta kiinnostas stalkata, ni ollos hyvä vaan, elämäni on tylsää to the extreme.
Voiko noin sanoa, ainakin kirjoittamaan pystyi, vastasin siis itselleni itselleni tarkoitettuun kysymykseen joka olikin toteamus. Tulee sitä tekstiä näköjään näinkin eli small talkkaan itseni kanssa, varmaan jännää luettavaa, not.

Minä kuulkaas kävin mustissa pitseissäni kyykkäämässä. Sain palautetta että ne kuulsivat yoga-pantsieni läpi, ihan salin toiseen nurkkaan saakka..

Entisessä duunissa kävin kollegan kaa salilla. Hän oli ukrainalainen entinen taitoluistelija ja balettitanssija. Kerran laitto kirkkaan oranssit yoga-päntsit ja alle mustat pitsit, jotka meni keskeltä vakoa nuolten paskareikää.. paistoi todella räikeenä läpi.
Sanoin että saakeli sulla kalsarit näkyy, ni oli ihan nolona että eikä ei voi, nyt joku näkee.
Tokasin että älä puhu paskaa 100% tietoinen olet että näkyy läpi.
No olihan hän.

Jos tietoisesti laittaa jumppaan sellaiset spandeksit ja alle stringit jotka kuultaa läpi niin minusta voi saman tien olla ilman housuja.

Ei kannata itsestään tehdä tyhmempää mitä on.

Mä en kyllä murehdi hetkeäkään siitä, näkyykö mun stringit läpi jumppahousuista. En kyllä käytäkään esim. valkoisia treenihousuja ikinä. Mutta jos ne noista värikkäistä/tummista läpi näkyy, niin saa näkyä.
Jos joku tuijottaa, niin saa tuijottaa. Mitä hiton väliä sillä on?

Mä en kyllä murehdi hetkeäkään siitä, näkyykö mun stringit läpi jumppahousuista. En kyllä käytäkään esim. valkoisia treenihousuja ikinä. Mutta jos ne noista värikkäistä/tummista läpi näkyy, niin saa näkyä.
Jos joku tuijottaa, niin saa tuijottaa. Mitä hiton väliä sillä on?
Niin, eihän sillä väliä ole. Lähinnä se huomiohuoraus sillä, että tarkoituksella laittaa sellaiset, että paistaa kilometrin päähän.

Niin, eihän sillä väliä ole. Lähinnä se huomiohuoraus sillä, että tarkoituksella laittaa sellaiset, että paistaa kilometrin päähän.
Nooo, pieni markkinointitempaus sillon ja toinen tällöin pitää tavaran liikkeessä...

E. Vittusaatana. Tässä on kohta tunti valuttu kohti ydintä klaukkalan kohdilta asti. Verisuoni katkeaa päistä.

E2. Vitummoinen Qsihätä bonuksena.

E3. Hermo pinnassa selkeesti, kun ärsyttää helvetisti, kun edelläajavalla on tuuli- ja takalasinpyyhkijät päällä, vaikka ei ees sada.

Viimeksi muokattu:
Työkaveri valmistui maisteriksi ja toi kakun mukaanaan, ja iltapäivällä palaveri, jossa saan mangovalkosuklaatorttua! Hyvä päivä olla töissä!!

Pienenä alkuviikon masennuksena tytön eskarin täiongelma, taas. Tuossa syksyllä täitä oli eskarissa usean viikon ajan. Sanoisin, että suhteellisen hajottavaa käydä lapsen pää läpi täikammalla vähintään se joka toinen päivä. Olisi nimittäin iltaisin muutakin tekemistä.

Back
Ylös Bottom