Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lomalla kiva olla. Ukon kanssa siivottiin aamulla kämppä ja sit lähin mummille sukuloimaan ja mummi oli tehnyt uberhyviä mokkapaloja. Söin kolme.

Juuri näin. Ei mitään tehdä juostenkusten. Jos johonkin ryhdytään niin se tehdään kunnolla. Saatana kun nykynuorisolta puuttuu ammattiylpeys.
Tämä on tosi.

Juosten kustua näkee tarpeeksi. Ei viitti itse sitä enempää tehdä. Eikä sitä kyllä kestä edes katsella.

Tämä on tosi.

Juosten kustua näkee tarpeeksi. Ei viitti itse sitä enempää tehdä. Eikä sitä kyllä kestä edes katsella.

Tsek. Vituttaa ihan saatanasti, kun näkee muiden "kyllä se kelpaa" tuotoksia. Paljon hauskempaa tehdä semmosta mistä ei edes vittuiluhengessä löydä sanottavaa.

Kunhan nykyisistä aika jättää niin tämä MB CXD voisi olla varteenotettava vaihtoehto.

Onkohan nyt vartijalla mennyt ammatti hieman sekaisin kun seuraa myymälävarasta lähiasuntoihin ja kaasuttaa vielä matkalla?

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/ar...ntamaan-litran-oluttolkkia/6823882#gs.b95voeo
"Havaittuaan naisen kaupan pihalla hän lähti seuraamaan tätä ja tavoitti tämän Tohtorinpolun asuntoihin johtavalla pihatiellä."
"Nainen ei katsonut vartijan puuttumista hyvällä ja pisti kiinniottoyrityksessä vastaan. Vartija myös käytti hallussaan ollutta kaasua naisen alkaessa kaivaa jotain kassistaan. Poliisin tiedotteen mukaan oluttölkkejä lenteli pihatielle tilateen kärjistyessä."

Melkoinen sissi toi myymälävaras, kun pakeni vartijan näpeistä kahteen otteeseen, eikä pippurisumutekaan pysäyttänyt.

Tai sitten todella epäpätevä vartija.

Meillä on töissä yks sellainen vartija joka vois ottaa mut kiinni. :whistle:

Minähän olen sellainen pyydys, että kylän ainut poikamieskin sanoo olevansa homo jos minä osoittaisin kiinnostusta.

Moikkailen vaan ja mielessäni kuvittelen syliin heittäytymisen.

Minähän olen sellainen pyydys, että kylän ainut poikamieskin sanoo olevansa homo jos minä osoittaisin kiinnostusta.

Moikkailen vaan ja mielessäni kuvittelen syliin heittäytymisen.
Stalkkeroinnin jälkeen sanoisin, että lainaus sisältää 100% aitoa suomalaista paskapuhetta.

Mäki haluan osata yhtä hyvin ku futer stalkkaamisen jalon taidon.

E. Oon siinä ihan hyvä, mutta en niin hyvä ku futeri.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom