Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minua taas vituttaa kaikki vääntäminen joka tehdään vain vääntämisen vuoksi.
Mua vituttaa semmonen joojoottelu, vaikka kaikki oiskin samaa mieltä, ei tuu lainkaan semmosia out of the box ideoita keltään kehiin ja kaikki junnaa paikallaan aina ja ikuisesti.

Pitäis itekin ostaa vähän uusia viherkasveja, kun muutto julmasti murhasi kaikki paitsi kaktukset. Viistoista astetta pakkasta pari tuntia ei ilmeisesti oo kasveille kaikkein optimaalisin...

Mutta mun megajöpikkä voi vielä paksusti!
IMG_20180310_133922.webp

Kannettu hemmetin raskas hyllykkö ja rallit parvekkeelta roskalavalle, olenko ansainnut oluen?

Kävin hölkällä matolla. Oli kivaa pitkästä aikaa.

Jahka tässä ensin pari tuntia vielä toivun niin teineille tortilloja tarttis väsätä.

Mä olen teineille tilannut joskus sieltä jotain (muita siis kuin kerrosateroita joita ne ei huoli :whistle:)
niin hyvin on toiminut.
Mutta ei täällä landelle olekaan ruuhkaa.

Epäonnistuneiden muiden lääkintäyritysten jälkeen kävin viimein siellä Pancod-lootalla. Toivottavasti nyt auttaisi. Tuli sellainen mukava panacodinen olo kyllä ainakin. Olen myös tuottanut tekstiä sangen tuotteliasti, kohta enää yksi paha lisäyshomma jäljellä!

E. soitin myös kauniisti Kaer Morhen -teemaa okariinalla.

Back
Ylös Bottom