Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä lupasin itselleni, että menen hölkälle tänään. Ihan vaan matolle.

Nyt etsin vasaraa jotta voin vaikka lyödä varpaan paskaksi, että ei tarttis mennä .

Onhan täällä ennenkin suuta soitettu, väännetty tai käännetty, muttei siitä kai sen isompia ongelmia ole tullut. Minä ja Extreme ainakin. Ei asiat niin vakavasti tartte olla, vaikka vähä rakkauvella vittuilis. Tai vaikka ilmanki rakkautta.
Itsehän tosiaan nautin kaikenlaisesta debatoinnista, vaikka tietäisin olevani väärässäkin (jota ei luonnollisesti tapahdu...koskaan).

Voi kökkö, tein koko aamupäivän töitä oikein urakkatahtia. Ny on hyvä miäli kun sähköpostit ja paperiasiat järjestyksessä.
Jos ei olisi krapula niin voisi lähteä vetämään kaupan päälle kunnon mavesession!
(siis sellainen 6-olutta eilen illalla darra eli ihan vähän otsaa painaa jne)

Mä lupasin itselleni, että menen hölkälle tänään. Ihan vaan matolle.

Nyt etsin vasaraa jotta voin vaikka lyödä varpaan paskaksi, että ei tarttis mennä .
Joo kyllä mäkin tuossa kohtaa mieluummin vasaroisin varpaan tai pari... Mulla sentään ihan perus salireeni vaan edessä. Lauantain maisemat ainakin yleensä hyvät, joten niiden avulla nyt ainakin jotain jaksaa.
Ääsjoella. Ja seuraavat pari viikkoa Aurajoen varressa. Täl puol jokkee. :barefoot:
Liian epämääräiset koordinaatit :cautious:

Nyt on saavutettu kyllä jonkinlainen pohja alkoholinsietokyvyn huonoudessa. Muistatteko, kun uhosin eilen juovani kokonaisen pullon kuohuviintä? Noh, nyt on melko krapulainen olo. Siis kuohuviinipullon ajattelemisesta. Pullo on yhä kaupan hyllyllä odottamassa. Voi vihtu. Kohta täytyy kyllä käydä miehen Panacod-paketilla, ei tule tämän päivän kirjoittamisesta muuten mitään.

Liian epämääräiset koordinaatit :cautious:

20180310_111215.webp

Maistui ihan mansikka-juustokakulta. Suos koht. Oli hyvää.(y)

Minä vihdoin törmäsin niihin inviksen suklaakekeihin ja rouskituin kymmenkunta aamupalaksi kahvin lomassa. Tai no muutaman toki ennen, kun ei heti herättyä ollut kaffia.

Tänää mässäilyä isommassa kaavassa muutenkin, koska naimisjuhlat. Ei omat. Pitäis vissiin puvut kaivaa esiin, mutta kun ei nykyään jaksa sovitella jotain turhanpäiväisiä vaatteita.

Tein tommosen bodytransformin-viiddeon. Aika urvelon näkönen ja löysä paska, ollu neljä vuotta sitten. Hyvä että on tullut räpsittyä kuvia, niin huomaa että jotain on tapahtunut. Ois varmaan voinut tapahtua paljon enemmänkin, mutta tyytyväinen tähänkin. Välillä motivaatio-ongelmia, jotain voimailun tapaista jne, mut nyt kova into naruraalibodaukseen ja dieettailuun.

View: https://www.instagram.com/p/BgIvrQDjyIM/

Back
Ylös Bottom