Tollaisia pitäs lyödä vasaralla ranteeseen niin oppis saatana olemaan leveilemättä.
Siististi kyllä vetelee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin missä sä tarkalleen ottaen asuitkaan? Tuli vaan mieleen..
Itsehän tosiaan nautin kaikenlaisesta debatoinnista, vaikka tietäisin olevani väärässäkin (jota ei luonnollisesti tapahdu...koskaan).Onhan täällä ennenkin suuta soitettu, väännetty tai käännetty, muttei siitä kai sen isompia ongelmia ole tullut. Minä ja Extreme ainakin. Ei asiat niin vakavasti tartte olla, vaikka vähä rakkauvella vittuilis. Tai vaikka ilmanki rakkautta.
Niin missä sä tarkalleen ottaen asuitkaan? Tuli vaan mieleen..![]()
Itsehän tosiaan nautin kaikenlaisesta debatoinnista, vaikka tietäisin olevani väärässäkin
Joo kyllä mäkin tuossa kohtaa mieluummin vasaroisin varpaan tai pari... Mulla sentään ihan perus salireeni vaan edessä. Lauantain maisemat ainakin yleensä hyvät, joten niiden avulla nyt ainakin jotain jaksaa.Mä lupasin itselleni, että menen hölkälle tänään. Ihan vaan matolle.
Nyt etsin vasaraa jotta voin vaikka lyödä varpaan paskaksi, että ei tarttis mennä .
Liian epämääräiset koordinaatitÄäsjoella. Ja seuraavat pari viikkoa Aurajoen varressa. Täl puol jokkee.![]()
Mikä tuo Cannabis sativan lehti on tuolla kitkat-pakkauksen yläkulmassa vasemmalla.
Mikä tuo Cannabis sativan lehti on tuolla kitkat-pakkauksen yläkulmassa vasemmalla.![]()
Niin olis. Ainii, mul onOispa kiva, jos ois päivätyö ja viikonloput vapaat.