Deleted member 126401
Perspektiivi, mikä tällä hetkellä on itseasiassa mielessä on että vetäisin ton juurineen irti.
ITSE.

ITSE.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt pelkään että tarvitaan juurihoitoa. Olisi kannattanut aiemmin mennä. Sen kanssa alun perin taisi käydä niin että jouduin perumaan paikkausajan kun siellä oli alkava reikä, enkä koskaan ottanut uutta. Ikäänkuin sitä ei tarvitsisi koskaan hoitaa. Mulla on kyllä helposti reikiintyvä kalusto suussa.Se olin sitten minä joka arvasin eka!Juu, soittopyyntö on hammaslääkäriin mutta siihen asti tämän helvetillisen kivun ja säryn kanssa kamppailemiseen otan noita nappeja![]()
Se olin sitten minä joka arvasin eka!
Tosta saa sellaisen kuvan että stalkkaisin muka sua..Höhö, höpsö, painoit vaan mieleen mun aiemman valituksen samasta asiasta. ;) mutta. Ekaa kertaa tällaista särkyä enkä toivo kyllä kenellekään, en edes mun vihamiehille.
Tosta saa sellaisen kuvan että stalkkaisin muka sua..
Ps. sulla on vasen takarengas hieman vajaa.
mut mul ei oo autoo. 
Auts, otan osaa. Itselläni sykki vuosi sitten kesällä viisurit siihen malliin että nukuin pystyasennossa suu auki koska se oli ainoa joka siihen helpotti enää. Nykyiseltään neljä viisuria köyhempi, ja samalla myös ihan vitusti tyhmempi.
Ihan käypä suunnitelma. Itsellähän ne mätäni suuhun, vaikka muuten ei ongelmia reikien kanssa.Tässä mulla on sauma tulla universumin hallitsijaksi. Tulevaisuuden ihmiset eivät ole niitä, joille ei viisureita tule, vaan yli-ihmisiä joilla on neljä viisuria normaalisti muiden hampien jatkona ja jauhavat ravintoa ja muuta paskaa siinä missä muutkin.
nimim. Kaikki viisurit tallessa ja käytässä.

maistelin vähän geishaa
Paljon voi ottaa sinistä, että jöpö pysyis 2-3h? Koko nappi huitelee neljässä tunnissa ja se on jo kivulias.
1/4 ta 1/2 tabletti sildenafiilia riittää, kokonainen tabu aiheuttaa vaa huonon olon.
Nuoret miehet ja tarttee jotain nappeja että jöpöttää?![]()
Juu, minkäs teet. #91,1kg.
Max pari tuntia ja 2-3 kutia jaksaa putkeen. Mut jos on daameja kolme-neljä niin ei se saatana riitä niille. Mukamas kaikkien tarvii nykyään saada.