Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Auts, otan osaa. Itselläni sykki vuosi sitten kesällä viisurit siihen malliin että nukuin pystyasennossa suu auki koska se oli ainoa joka siihen helpotti enää. Nykyiseltään neljä viisuria köyhempi, ja samalla myös ihan vitusti tyhmempi.

Minä olen sen helvetin käynyt jo läpi. Ekalla kerralla nousi poisto-operaation jälkeen ihan kuume ja olin muutenkin niin reppana ja itkuinen :cry::LOL: nyt on kaikki poistettu. Tämän nykyisen vaivan kanssa saan kyllä syyttää itseäni. Sitä on ajoittain vihlonut ja olen ratkaissut asian pureskelemalla vain oikealla puolella. :rolleyes: Nyt pelkään että tarvitaan juurihoitoa. Olisi kannattanut aiemmin mennä. Sen kanssa alun perin taisi käydä niin että jouduin perumaan paikkausajan kun siellä oli alkava reikä, enkä koskaan ottanut uutta. Ikäänkuin sitä ei tarvitsisi koskaan hoitaa. Mulla on kyllä helposti reikiintyvä kalusto suussa.

Juu, soittopyyntö on hammaslääkäriin mutta siihen asti tämän helvetillisen kivun ja säryn kanssa kamppailemiseen otan noita nappeja :)
Se olin sitten minä joka arvasin eka!
Mulla oli joskus ihan helvepersiljainen särky jossain hermossa ja siihen ei ollut edes syytä jonka olisi voinut hoitaa mutta oli muuten onni ja autuus kun sai puudutuksen niin pystyi nukkumaan 4 tuntia putkeen.
Silloin vedin 4 tunnin välein 800mg buranaa ja koitin kaikki mahdolliset jäät sun muut suussa, alkoi kyllä perseestä jo tulemaan parin päivän jälkeen verta niin mietin että nyt saisi särky loppua suusta.

Auts, otan osaa. Itselläni sykki vuosi sitten kesällä viisurit siihen malliin että nukuin pystyasennossa suu auki koska se oli ainoa joka siihen helpotti enää. Nykyiseltään neljä viisuria köyhempi, ja samalla myös ihan vitusti tyhmempi.

Tässä mulla on sauma tulla universumin hallitsijaksi. Tulevaisuuden ihmiset eivät ole niitä, joille ei viisureita tule, vaan yli-ihmisiä joilla on neljä viisuria normaalisti muiden hampien jatkona ja jauhavat ravintoa ja muuta paskaa siinä missä muutkin.

nimim. Kaikki viisurit tallessa ja käytässä.

Tässä mulla on sauma tulla universumin hallitsijaksi. Tulevaisuuden ihmiset eivät ole niitä, joille ei viisureita tule, vaan yli-ihmisiä joilla on neljä viisuria normaalisti muiden hampien jatkona ja jauhavat ravintoa ja muuta paskaa siinä missä muutkin.

nimim. Kaikki viisurit tallessa ja käytässä.
Ihan käypä suunnitelma. Itsellähän ne mätäni suuhun, vaikka muuten ei ongelmia reikien kanssa. :confused:

Nuoret miehet ja tarttee jotain nappeja että jöpöttää? :cautious:

Juu, minkäs teet. #91,1kg.
Max pari tuntia ja 2-3 kutia jaksaa putkeen. Mut jos on daameja kolme-neljä niin ei se saatana riitä niille. Mukamas kaikkien tarvii nykyään saada.

Naiset taas pilannu hyvän ja hienon asian.

Back
Ylös Bottom