Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oli kyllä perkeleen hyvä ostos Aspire Skystar ja siihen Aspire Revvo tankki. Tässä on jo jotain uutta ja todella kätevää ja maku on ylivoimainen mitä koskaan kokenut, samoin höyryä tulee hyvin. Suosittelen varauksetta, täyttö tosiaankin on sitten aivan toista maata mitä missään muussa.

Mitä Mike suosittelet? Eli 5 ihan vapaavalintaista juttua/asiaa/tavaraa tms., jotka ovat mielestäsi elintärkeitä/hyviä luokassaan tai yleisesti ottaen.

Mitä Mike suosittelet? Eli 5 ihan vapaavalintaista juttua/asiaa/tavaraa tms., jotka ovat mielestäsi elintärkeitä/hyviä luokassaan tai yleisesti ottaen.
Onko kyse asioista, jotka kaikki saavat tosta vain, vaiko esim parisuhde, joka ei itsesäänselvyys ole? Vai oletaanko, että tämmöiset asiat jokainen saa defaulttina toimimaan?

Onko kyse asioista, jotka kaikki saavat tosta vain, vaiko esim parisuhde, joka ei itsesäänselvyys ole? Vai oletaanko, että tämmöiset asiat jokainen saa defaulttina toimimaan?
Sellaisia asioita, jotka voi periaatteessa hankkia jostain, eli jätetään esim. hyvä parisuhde ja terveys pois.

No nää on toki hirveen riippuvaisia kaikesta, mutta näin omalta kantilta.

- Jos on auto, niin sinne aina mahdollisimman hyvät hifit, autossa tulee kuitenkin vietettyä aikaa yksinäänkin, niin se on erittäin mukava paikka kuunnella musiikkia jos on hyvät laitteet.

- Jos tekee paljon istumatyötä, niin laadukas työtuoli, sen arvoa on turha väheksyä. Mulla on Herman Miller, joka on kestänyt varmaan 10 vuotta.

- Tehokas ja hyvä mikroaaltouuni, mieluusti kalusteisiin sopiva. Valkoiset halvat ovat simppelisti rumia ja rimpuloita. Metallinen ja tyylikäs isompi mikro on parempi vaihtoehto.

- Laadukas kahvinkeitin, teki sitten pressoa tai suodatusta, niin se kahvi vain on parempaa oikeilla värkeillä. Halvimmat kevyet muoviset kusikeittimet eivät pidä lämpötilaa stabiilina, ne kerää paskaa helpommin ja ovat myös paskoja käyttää. Mulla on Wilfan kalliimpi suodatinkeitin ja suosittelen vähintään Mocca Masteria, jossa on lämpötilat kunnolla stabiloitu termostaateilla.

- Kunnon sohva, halvalla ei hyvää saa, se on fakta. Valitsee itse kankaan ja istuu tarkkaan monia eri sohvia ja päättää sitten mikä on paras itselle.

Ja tässä on mun lista.

Asunto hyvällä sijainnilla. Itse haluan asua kaupungin keskustassa, missä palvelut ovat lähellä.

Sänky. Itselle sopiva hyvä sänky, jossa nukkuu hyvin. Leveys yli 160cm.

Älypuhelin. Iso näyttö, hyvä kamera, hyvä akunkesto ja tietyt elämää helpottavat sovellukset ovat itselle tärkeitä. Nykyinen Huawei Mate 9 on täyttänyt vaatimukset hyvin.

Tehosekoitin. Käytän tehosekoitinta paljon ja Wilfan mallistosta olen löytänyt itselleni sopivan laitteen.

Auto. Neliveto ja täyssähköinen voimalinja ovat hyviä. Tesla Model S olisi ihanteellinen, mutta sellaista ei itselläni (vielä) ole.

Ja tässä on mun lista.

Asunto hyvällä sijainnilla. Itse haluan asua kaupungin keskustassa, missä palvelut ovat lähellä.

Sänky. Itselle sopiva hyvä sänky, jossa nukkuu hyvin. Leveys yli 160cm.

Älypuhelin. Iso näyttö, hyvä kamera, hyvä akunkesto ja tietyt elämää helpottavat sovellukset ovat itselle tärkeitä. Nykyinen Huawei Mate 9 on täyttänyt vaatimukset hyvin.

Tehosekoitin. Käytän tehosekoitinta paljon ja Wilfan mallistosta olen löytänyt itselleni sopivan laitteen.

Auto. Neliveto ja täyssähköinen voimalinja ovat hyviä. Tesla Model S olisi ihanteellinen, mutta sellaista ei itselläni (vielä) ole.
Asunto itellä 00100, eli Helsingin keskusta. Kaikki lähellä.
Sänky, Futon, paksuin patja niistä ja alla tatamit, aivan sikahyvä nukkua ja nussia.
iPhone X, mulle toimiva.
Tehosekoitin Ninja, paras minkä olen omistanut, helvetin tehokas ja kätevä.
Autossa nelari, Quattro.

Tuliko jollekin yllätyksenä? Oikeesti ei voi olla duunia tai mitään muutakaan tekemistä jos tekee useita accoja eri saiteille ja postailee sitten paskaa.

Screen-Shot-2018-02-13-at-12.52.48.webp

Screen-Shot-2018-02-13-at-12.56.02.webp

Käyhän Mike seuraavalla Turun reissulla KP Gymillä jututtamassa Zahir ja Anna Khudayarovia.

Vaikka eivät bodareita olekaan, niin kuitenkin maailmanluokan voimanostajia (Zahirilla mm. 280kg raw-penkki ja 480kg raw-kyykky siteillä, ja Annankin yt vähintään tuplat sen mikä pastori luttisella tai allusdilla) ja Zahir helvetin mielenkiintoinen persoona. Zahir kommunikoi englanniksi vähintään yhtä hyvin kuin sinä ruotsiksi.

Viimeksi muokattu:
Käyhän Mike seuraavalla Turun reissulla KP Gymillä jututtamassa Zahir ja Anna Khudayarovia.

Vaikka eivät bodareita olekaan, niin kuitenkin maailmanluokan voimanostajia (Zahirilla mm. 280kg raw-penkki ja 480kg raw-kyykky siteillä, ja Annankin yt vähintään tuplat sen mikä pastori luttisella tai allusdilla) ja Zahir helvetin mielenkiintoinen persoona. Zahir kommunikoi englanniksi vähintään yhtä hyvin kuin sinä ruotsiksi.
Olis helvetin hauska kisata sillai salilla, että Zahir joutuis kyykkäämään esim 2 kertaa mun sarjapainoilla saman toistomäärän ja katsoa voiko tosiaankin olla niin kamala ero pidemmissä sarjoissa, vai tuleeko seinä vastaan uskomattoman vahvoilla sitten toistoissa.

Olis helvetin hauska kisata sillai salilla, että Zahir joutuis kyykkäämään esim 2 kertaa mun sarjapainoilla saman toistomäärän ja katsoa voiko tosiaankin olla niin kamala ero pidemmissä sarjoissa, vai tuleeko seinä vastaan uskomattoman vahvoilla sitten toistoissa.
Kyllä varmasti raja tulee suhteessa nopeammin vastaan useimmilla voimanostajilla ku pitkää sarjaa tehdään, ja toki nuo siteillä kyykätyt raudat on vähän eri ku polvet paljaana.

Mutta kyllähän esimerkiksi Eddie Hall kyykkäs 15x320kg ja tästä videokin löytyy. Sanoi että olis 20 voinut tulla mutta horjahti vähän.

Sillon tällöin olisi tosiaan kiva saada jotain matskua myös kovista voimailijoista. Tulisi vähän uusia kasvoja ja juttuja videoille.

Aivan mahtava idea jos tulis jotain voimailuhommasisältöä. Olis kaikille jotain. Täytyy myöntää, etten ole noita bodailuvideoita katsonut kahta enempää, mutta voimatouhut olisi melkoinen piristysruiske, vaikkei sisältö voimailua olisikaan. Tuo Zahir ja pitkät sarjat kuulostaa heti sellaiselta, että haluan nähdä sen.

Muita mielenkiintoisia voimailijoita olisi esimerkiksi J-P Eirala, Eduard Khanjyan ja Kalle Räsänen. Ja toki meidän oma Tuomas Hautala.

Back
Ylös Bottom