No nää on toki hirveen riippuvaisia kaikesta, mutta näin omalta kantilta.
- Jos on auto, niin sinne aina mahdollisimman hyvät hifit, autossa tulee kuitenkin vietettyä aikaa yksinäänkin, niin se on erittäin mukava paikka kuunnella musiikkia jos on hyvät laitteet.
- Jos tekee paljon istumatyötä, niin laadukas työtuoli, sen arvoa on turha väheksyä. Mulla on Herman Miller, joka on kestänyt varmaan 10 vuotta.
- Tehokas ja hyvä mikroaaltouuni, mieluusti kalusteisiin sopiva. Valkoiset halvat ovat simppelisti rumia ja rimpuloita. Metallinen ja tyylikäs isompi mikro on parempi vaihtoehto.
- Laadukas kahvinkeitin, teki sitten pressoa tai suodatusta, niin se kahvi vain on parempaa oikeilla värkeillä. Halvimmat kevyet muoviset kusikeittimet eivät pidä lämpötilaa stabiilina, ne kerää paskaa helpommin ja ovat myös paskoja käyttää. Mulla on Wilfan kalliimpi suodatinkeitin ja suosittelen vähintään Mocca Masteria, jossa on lämpötilat kunnolla stabiloitu termostaateilla.
- Kunnon sohva, halvalla ei hyvää saa, se on fakta. Valitsee itse kankaan ja istuu tarkkaan monia eri sohvia ja päättää sitten mikä on paras itselle.