Kyse snäpeissä oli KP:n mustasukkaisesta ja täysin tietoisesta ignooraamisesta Pakkotoiston osalta. Pakkotoistoa ei ole mainittu vuosikausiin miltään osin, vaikka lajin eteen on tehty paljon. Silloin yhtenä vuotena sovittiin ilmaisesta 6kk banneripaikasta Expon mainostamista varten, ajattelin sen olevan hyvä idea yhteistyötä varten. No KP:n mielestä yhteistyö tarkoittaa sitä, että hän ottaa, mutta ei anna mitään, vaan suorastaan dissaa. Kisan jälkeen KP kiitteli lähestulkoon kaikkia tahoja, parkkipirkoista lähtien, myös ensimmäistä kertaa kuvaamassa olleita, koska nämä kuvasivat KP:n lehteen. Valitettavasti mua tai Pakkotoistoa ei siinä mielettömän pitkässä kiitoslistassa viitsitty mainita, se oli täysin tietoinen valinta.
Vielä selvempää ignooraamista, tai suomeksi vittuilua oli Expon sivujen mediayhteistyökumppanit osio. Siellä oli hienosti listattuna kaikenlaisia tahoja, mm. usea ulkomaalainen forumi, mutta kotimaista Pakkotoistoa ei taaskaan kelpuutettu edes mediayhteistyökumppaniksi, syytä voidaan vain arvailla.
Toisena vuotena sain kisapaikalla mediapassin sijaan vip-passin. Tapani mukaan kävin takahuoneessa aina tauoilla kuvaamassa ja moikkaamassa tuttuja. Yhdellä tauolla sitten mulle sanottiin siinä takahuoneen edessä, että tänne pääsee vain pressipassilla.
KP käveli siinä ohi ja sanoin, että mulla on väärä passi, että voitko sanoa kavereille, että pääsen silti takahuoneeseen. Ei viitsinyt sanoa, syytä voimme taas vain arvailla. No menin sitten lipunmyyntiin, että mulla on väärä passi. Avulias kaveri pahoitteli ja antoi pressipassin. Menin sillä sitten takahuoneessa käymään. Seuraavalla tauolla olin taas menossa, mutta sitten mulle sanottiin, että ei sinne pääsee vain bodylehden kuvaajat.
Siinä vaiheessa mulla vuosien vähättely ja ignore meni yli, mä enää voinut ymmärtää miten helvetin tyhmä se ihminen voi olla. Pakkotoistohan antaa lajille ja kisoille näkyvyyttä. Mutta näin se vain toimii KP:n kohdalla.
Syy todellisuudessa tähän on se, että KP haluaa hallita ja manipuloida koko skeneä ja koska Pakkotoisto on hänen ulottumattomissaan, niin hän sitten toimii tällä erikoisella tavalla vaikka itseään vastaan.
Ja jotta vittuilun määrä saataisiin maksimoitua, niin tottahan toki ennen sarjojen alkua kuulutetaan isosti "Meillä on täällä huippukuvaaja kuvaamasa". Mainitaan toki mukava Rehell, jota vastaan mulla ei mitään ole, ansainnut kaikki kiitokset. Mutta tietenkään sanallakaan ei mainita, että täällä on myös Pakkotoiston Mike ottamassa kuvia.
Samoin kovasti aina kuulutetaan, että kisan jälkeen sitten kuvat löytyvät bodylehden sivuilta, mitään mainintaa ei tietenkään ole siitä faktasta, että Pakkotoistolta löytyy myös aina yli tuhat kuvaa kisoista.
Tämän kirjoitin faceen aikanaan ja KP soitti mulle seuraavana päivänä, mä kysyin vain "Mulla on sulle KP yksi kysymys, MIKSI? Mitä mä olen sulle tehnyt ja mitä olen tehnyt lajin eteen". Se ei koko puhelun aikana osannut vastata, koska ei totuutta halunnut sanoa. KP simppelisti ei voi sietää, että Pakkotoisto on olemassa ja on vitusti isompi nettisaitti mitä se on koskaan saanut aikaan tai tulee koskaan saamaan. Ja Pakkotoistoa ei pyöritetä samoin kuin fitnesskisaajia, Pakkotoisto tai minä ei nuole KP:n persettä. Nyt ei ole enää mitään syytä olla sanomatta näitä asioita, koska KP:n kisoihin en enää jalallakaan tule astumaan. Niin monta vuotta mä koin olevani niin ei-tervetullut sinne, niin hyppikööt nyt tasajalkaa siellä.
Ja sponsorit joiden logot Pakkotoiston kuvien taustalla näkyy, onneksi olkoon, teiltä putosi pois juuri noin miljoona näyttöä / sm kisa.
Ja ne jotka epäilevät sanomisiani, ja että kaikella olisi kaksi puolta, niin muistatteko koska viimeksi Pakkotoisto on mainittu miltään osin kisoissa missään muodossa. Siitä on vuosia ja vuosia aikaa.