Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Älä huoli tuskaa se on täälläkin,kun töissä tulee askelia 15000-20000/pv ja sata kertaa kyykkyyn ylös/mahalleen/kontalleen niin kyllä se kaikkee muuta kun innostaa jalkapäivänä.Hyväksi todettu treenata jalat vkl niin ei oo valmiiks väsyneet,treeniä takana 30v.

Älä huoli tuskaa se on täälläkin,kun töissä tulee askelia 15000-20000/pv ja sata kertaa kyykkyyn ylös/mahalleen/kontalleen niin kyllä se kaikkee muuta kun innostaa jalkapäivänä.Hyväksi todettu treenata jalat vkl niin ei oo valmiiks väsyneet,treeniä takana 30v.

Vielä pahempi on kyllä istuu 8 tuntii toimistossa ja sit mennä kyykkäilee. Ei oo kroppa ihan mukana meiningissä.

Miksi kp:stä piti snappiin laittaa. Ei jengi ehdi (kaikki ketkä haluaa) nähdä sitä. Osa näkee, osa ei. Olis ollut kiva kuulla se juttu..
Niin, miksei niitä videoita voisi laittaa muuallekin? Ja niin ettei ne häviä, varsinkin jos totuutta puhutaan, niin hyvähän se oisi, että kaikki asiasta kiinnostuneet saisi katsoa.

No jos et lataa, niin ole ilman. Oma vikahan se on, jos joku video jää näkemättä. Ei Miken.
Kyllä minulla snäppi löytyy (eli en ole yli 40:ROFLMAO:) ja katsoin ne mitä Mike laittoi. Kyse oli nyt siitä kun joku käyttäjä sanoi että vuonna 2018 jokaiselta tämä tulisi löytyä tai jotenkin noin.

Mä heitän kans oman vinkin. Jos aikaa niin jaa etu ja takareidet omille päiville. Yritin ite tehä etu ja takareiskoja samas treenis mut siit tuli sellasta pakkopullaa et en sit tehny ollenkaa. Jaettuna tulee lyhyempi treeni eikä niin raskas, nyt ei ees vituta tehä jalkoja.

Tätä vois kyllä tosiaan testata taas. Joskus yli kymmenisen vuotta sitten tuli tehtyäkin näin. Aikaa on ainakin tällä hetkellä, joten hyvin voisi kokeilla taas jos sais lisää innostusta jalkatreeniin tätä kautta. (y)

Kyse snäpeissä oli KP:n mustasukkaisesta ja täysin tietoisesta ignooraamisesta Pakkotoiston osalta. Pakkotoistoa ei ole mainittu vuosikausiin miltään osin, vaikka lajin eteen on tehty paljon. Silloin yhtenä vuotena sovittiin ilmaisesta 6kk banneripaikasta Expon mainostamista varten, ajattelin sen olevan hyvä idea yhteistyötä varten. No KP:n mielestä yhteistyö tarkoittaa sitä, että hän ottaa, mutta ei anna mitään, vaan suorastaan dissaa. Kisan jälkeen KP kiitteli lähestulkoon kaikkia tahoja, parkkipirkoista lähtien, myös ensimmäistä kertaa kuvaamassa olleita, koska nämä kuvasivat KP:n lehteen. Valitettavasti mua tai Pakkotoistoa ei siinä mielettömän pitkässä kiitoslistassa viitsitty mainita, se oli täysin tietoinen valinta.

Vielä selvempää ignooraamista, tai suomeksi vittuilua oli Expon sivujen mediayhteistyökumppanit osio. Siellä oli hienosti listattuna kaikenlaisia tahoja, mm. usea ulkomaalainen forumi, mutta kotimaista Pakkotoistoa ei taaskaan kelpuutettu edes mediayhteistyökumppaniksi, syytä voidaan vain arvailla.

Toisena vuotena sain kisapaikalla mediapassin sijaan vip-passin. Tapani mukaan kävin takahuoneessa aina tauoilla kuvaamassa ja moikkaamassa tuttuja. Yhdellä tauolla sitten mulle sanottiin siinä takahuoneen edessä, että tänne pääsee vain pressipassilla.

KP käveli siinä ohi ja sanoin, että mulla on väärä passi, että voitko sanoa kavereille, että pääsen silti takahuoneeseen. Ei viitsinyt sanoa, syytä voimme taas vain arvailla. No menin sitten lipunmyyntiin, että mulla on väärä passi. Avulias kaveri pahoitteli ja antoi pressipassin. Menin sillä sitten takahuoneessa käymään. Seuraavalla tauolla olin taas menossa, mutta sitten mulle sanottiin, että ei sinne pääsee vain bodylehden kuvaajat.

Siinä vaiheessa mulla vuosien vähättely ja ignore meni yli, mä enää voinut ymmärtää miten helvetin tyhmä se ihminen voi olla. Pakkotoistohan antaa lajille ja kisoille näkyvyyttä. Mutta näin se vain toimii KP:n kohdalla.

Syy todellisuudessa tähän on se, että KP haluaa hallita ja manipuloida koko skeneä ja koska Pakkotoisto on hänen ulottumattomissaan, niin hän sitten toimii tällä erikoisella tavalla vaikka itseään vastaan.

Ja jotta vittuilun määrä saataisiin maksimoitua, niin tottahan toki ennen sarjojen alkua kuulutetaan isosti "Meillä on täällä huippukuvaaja kuvaamasa". Mainitaan toki mukava Rehell, jota vastaan mulla ei mitään ole, ansainnut kaikki kiitokset. Mutta tietenkään sanallakaan ei mainita, että täällä on myös Pakkotoiston Mike ottamassa kuvia.

Samoin kovasti aina kuulutetaan, että kisan jälkeen sitten kuvat löytyvät bodylehden sivuilta, mitään mainintaa ei tietenkään ole siitä faktasta, että Pakkotoistolta löytyy myös aina yli tuhat kuvaa kisoista.

Tämän kirjoitin faceen aikanaan ja KP soitti mulle seuraavana päivänä, mä kysyin vain "Mulla on sulle KP yksi kysymys, MIKSI? Mitä mä olen sulle tehnyt ja mitä olen tehnyt lajin eteen". Se ei koko puhelun aikana osannut vastata, koska ei totuutta halunnut sanoa. KP simppelisti ei voi sietää, että Pakkotoisto on olemassa ja on vitusti isompi nettisaitti mitä se on koskaan saanut aikaan tai tulee koskaan saamaan. Ja Pakkotoistoa ei pyöritetä samoin kuin fitnesskisaajia, Pakkotoisto tai minä ei nuole KP:n persettä. Nyt ei ole enää mitään syytä olla sanomatta näitä asioita, koska KP:n kisoihin en enää jalallakaan tule astumaan. Niin monta vuotta mä koin olevani niin ei-tervetullut sinne, niin hyppikööt nyt tasajalkaa siellä.

Ja sponsorit joiden logot Pakkotoiston kuvien taustalla näkyy, onneksi olkoon, teiltä putosi pois juuri noin miljoona näyttöä / sm kisa.

Ja ne jotka epäilevät sanomisiani, ja että kaikella olisi kaksi puolta, niin muistatteko koska viimeksi Pakkotoisto on mainittu miltään osin kisoissa missään muodossa. Siitä on vuosia ja vuosia aikaa.

KP haluaa hallita ja manipuloida koko skeneä

Oon aina ymmärtäny sen, että bisnes on bisnestä ja siinä on pelissä mitä veemäisimmät keinot tehdä sitä, mutta tälläinen diktatuuri mitä KP haluaa ajaa on vain perseestä kaikkia kohtaan. Miksi joku haluaisi tukea tälläistä toimintaa jonkun herapussi voiton takia? Toivottavasti viestisi saa paljon näkyvyyttä eri medioissa/paikoissa ja kaikki ymmärtäisivät minkälainen ihminen bisnestä pyörittää.

Toivottavasti KP kans lukee nää viestit. En kyllä yhteenkään sen järkkäämiiseen tapahtumaan oo koskaan menossa. Hatun nosto Mikelle mitä työtä on tehny bodauksen eteen ja loistovan foorumin suhteen. Pakkista tulee luettue monta tuntia per päivä koska täältä löytyy kaikki mahdollinen mitä itteä kiinnostaa. Muutama auto/prätkä foorumia tulee kans selattua mutta kyllä tää on paras. Good work (y)

Muistan jo 90-luvulta kun ollut samankaltaista juttua, liittyen kp:n käytökseen.
Näitä vaan ei tavallaan ole ääneen sanottu ja on vielä asioita mitä ei ole sanottu. Tai huhuja oikeestaan, en sit tiedä onko totuuspohjaa.

Muistan jo 90-luvulta kun ollut samankaltaista juttua, liittyen kp:n käytökseen.
Näitä vaan ei tavallaan ole ääneen sanottu ja on vielä asioita mitä ei ole sanottu. Tai huhuja oikeestaan, en sit tiedä onko totuuspohjaa.

Anna tulla vaan. Kyllä ton paskaläjän epämääräiset suhaamiset pitää paljastaa, että totuus tulee julki.

Periaatteessa mulle pitäis olla sama mitä se tekee, mutta vuosia mua vitutti sen käytös Pakkotoistoa kohtaan. Joskus yli 10v sitten kun Pakkotoisto ei vielä niin merkittävä ollut, mä sain KP:lta kiitosplakaatin työstä lajia kohtaan. Vaikka en semmoista odottanut tai pyytänyt, niin olihan se kiva ele silloin. Sitten jotain muuttui ja Pakkotoisto kasvoi isommaksi, mitä enemmän lajia tuettiin, sitä vähemmän tunnustusta tuli kunnes alkoi totaalinen ignore. Täysin älytön yhtälö, se olisi ollut WIN/WIN kaikille jos yhteistyötä olisi edes yritetty, mutta valitettavasti minä olin ainoa joka yritti.

Noita suomalaisia bodylehtiä tuli luettua 70 luvun lehdistä alkaen.Kun Peter Keränen jukaisi Power Fitness lehteään joskus 80 luvun lopulla ni siellähän KP kirjoitteli juttujaan,Virtamon kanssa heittivät lokaa toistensa päälle.Välillä aina Virtamo vakuutti että ollaan kavereita,mutta kohta taas mentiin.

Epämiellyttävä kuva jäi kummastakin hepusta jo ihan niiden lehtijuttujen perusteella.Nyt ku Virtamon purkauksa lukee ni ihmetyttä kyllä koko mies,outo tyyppi.

Anna tulla vaan. Kyllä ton paskaläjän epämääräiset suhaamiset pitää paljastaa, että totuus tulee julki.

Viittaatteko johonkin #metoo juttuhin?

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Olen vasta muutaman vuoden seurannut bodailua sitten nuoruusvuosien. Kipinän uudestaan sain lähteä katsomaan kisoja kun Pakkotoistolla aloin seuraamaan kisailijoiden ketjuja ja Miken tuottamaa materiaalia Lahden ja Kultsan kisoista sekä tuottamalla materiaalia kilpailijoista. Aika varhaisessa vaiheessa pistin merkille, ettei Pakkotoisto ja Mike saanut missään muodossa ansaitua kiitosta kisoja järjesteltävältä taholta siitä työstä, mitä tuotti kovalla työllä rakkaudesta itse lajiin. Samalla kisoja järjestävä taho sai ilmaista julkisuutta, kuten Mike itse on kertonut ja jota ei voi minusta kiistää mitenkään. Nyt kun tietää enemmän taustoista, niin ei ihme, että mulla on ollut "kitkerän hapan maku" kisoja järjestävään tahoa kohtaan. Syitä on muitakin kuin kohtelu Pakkotoiston toimintaa kohden, mutta antaa niiden olla.

Itse uskon, että Pakkotoiston toiminta on kannustanut monia ihmisiä saleille tai muuten urheilemaan ja kuntoilemaan eri päämäärin.

Itse uskon, että Pakkotoiston toiminta on kannustanut monia ihmisiä saleille tai muuten urheilemaan ja kuntoilemaan eri päämäärin.

Juuri näin. Sen lisäksi esim. Miken ja Mikan Gymlogit olivat 2010-luvun taitteessa sellainen buusteri, että tiedän heti jopa kymmenittäin ihmisiä, joille tuo videosarja oli se juttu, joka sai innostumaan salista. Osa näistä on käynyt jopa lavalla.

Olen vasta muutaman vuoden seurannut bodailua sitten nuoruusvuosien. Kipinän uudestaan sain lähteä katsomaan kisoja kun Pakkotoistolla aloin seuraamaan kisailijoiden ketjuja ja Miken tuottamaa materiaalia Lahden ja Kultsan kisoista sekä tuottamalla materiaalia kilpailijoista. Aika varhaisessa vaiheessa pistin merkille, ettei Pakkotoisto ja Mike saanut missään muodossa ansaitua kiitosta kisoja järjesteltävältä taholta siitä työstä, mitä tuotti kovalla työllä rakkaudesta itse lajiin. Samalla kisoja järjestävä taho sai ilmaista julkisuutta, kuten Mike itse on kertonut ja jota ei voi minusta kiistää mitenkään. Nyt kun tietää enemmän taustoista, niin ei ihme, että mulla on ollut "kitkerän hapan maku" kisoja järjestävään tahoa kohtaan. Syitä on muitakin kuin kohtelu Pakkotoiston toimintaa kohden, mutta antaa niiden olla.

Aloitin 4 vuotta sitten 39 vuotiaana uudestaan salitouhun ja pitkälti pakkotoiston ja sitä kautta löytyneiden gymlogien sun muiden oppaiden rohkaisemana.
Minusta pakkotoisto.com ja Mike ansaitsisi jonkin kunniamaininnan kansanterveyden eteen tehdystä työstä.

Back
Ylös Bottom