Mäkin tykkään tehä räkkivetoja, kun kerta salilta häkki löytyy, ei ota niin paljoa selälle, kun sen venäytin joku aika sitten.
Joo, tuo oli mukava tietää, että se ottaa yläselällekkin mukavasti, koska mulle on taljat aika hankalia, kun ei meinaa ote pitää ja mä oon sen verta pöljä, etten saa vetoremmejä kierrettyä ylätaljatamnkoon tai alataljan v-kahvaan. Tai ylipäätään mihinkään semmoseen jossa tankoa ei saa pyöritettyä. Pitää melkeen alkaa tekemään joka selkäpäivä 6 sarjaa maastavetoja ja ylä/alataljaa, ne riittänee kerta vedän saman ohjelman kaks kertaa viikossa läpi. Ja teen selkäpäivänä vielä 6 sarjaa kyykkyjäkin.
Aika paljonhan tuossa on yhdelle päivää tekemistä, mutta ei ne jalat muuallekkaan kolmijakosessa sopinu. ku jaot menee: rinta/hauis, selkä/jalat ja olkapäät/ojentajat. Toki saa järkevämpääkin jakoa ehdottaa, mutta kolmijiakoisella menen niin saa kaks kertaa viikossa käytyä kaikki lihasryhmät tehtyä. Ajelen turboahdettuna niin varmaankin palaudun tuosta treenistä.
Tässä zydeemissä, mave korvaisi kulmasoudut. Mutta koska tulee 6 sarjaa ylä ja alataljaa, ja ohjelma kaks kertaa viikkoon, ni luulis ainakin että on tarpeeksi liikkeitä.