Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ohhoh ja huh huh. Rankka päivä mutta tulipahan lusittua. Jos nyt vielä junamatkan jaksaa käydä tenttimatskua läpi niin voi illan vähän pelailla.

Tämä on mahdollista, sillä irmalla on muistini mukaan ainakin kaksi joogamattoa jo ollut omistuksessa. Olenkin miettinty, miten joogamattoa voi kulua, nyt selkis.

Leijutaanko siinä omien kaasujen voimalla?

Jos niin olisi, niin enhän minä siihen pystyisi, kun ei ole pieremisen taitoa enää. Mun ilmat pysyy tiiviisti tuossa pussissa ennen kuin ne vapautan maailmaan. Joten liinoilla mennään, toistaiseksi.

Tämä on mahdollista, sillä irmalla on muistini mukaan ainakin kaksi joogamattoa jo ollut omistuksessa. Olenkin miettinty, miten joogamattoa voi kulua, nyt selkis.

No eikä mitään tommosia. Se toinen matto on pääasiassa jälkikasvun käyttöön ja on mulle helpompi ottaa mukaan, kun on kevyempi kuin tuo isompi matto.
Huonot joogamatot kuluu kyllä nopeasti, kun alkaa murenemaan. Ainakin mulla on noin käynyt.

Jos ois joku jooga joka auttais keskittymään ja rauhoittumaan, eli meditoimaan nii sitä voisin koittaa..Tai onhan niitä varmaan montaa sorttia.

Virkeyttä en tarvitse, sitä on joskus liikaa mikä ei toki tarkoita että saisin aikaseksi jotakin. :whistle:

Se ois XXL:ssä isolla todennäköisyydellä keskiviikkona ystävämyynnit, eli se perus -25 % lähes kaikesta. Sitä on odotettu, joten paranis olla.

27752343_2006157112754851_649092261126568955_n.webp

Tä?

Olispa aikaa toisellekin harrastukselle salin lisäksi. Haluaisin mennä taas pitkän tauon jälkeen joogaan, mutta ei vaan repeä joka paikkaan, päivistä loppuu tunnit. Kotonahan vois joogata kans, mutta koskaan en saa aikaiseksi.

Back
Ylös Bottom