Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä odotan että pääsisin taas oikeisiin töihin tästä tietokoneen äärestä, ei oo mun juttu tällanen toimistotyö varsinkaan kun yhteishenki on hukassa...

Minähän olin armeijassa taistelulämäri, eli normitaistelijan hommien lisäksi sain kantaa laukkua ja maalitaulu-merkkiä. Ja tietty lisänä 3kk extraa kenttälääkinnän opettelua, se oli silti ihan hyödyllistä ja jopa hauskaa. Anafylaksia-harjoitus muistuu kenttähoidossa mieleen ehkä yksinkertaisimpana: Kynä reiteen ja sairaalaan. Kaikkea hauskaa harjoteltiin, veri lensi, kun tehtiin toisillemme tippatreenejä. Intuboinnit ja tikkaukset sentään harjoteltiin nukelle ja keinoiholle. Oh memories.

Parhaiten muistan kenttähautauksen, kaivettiin oikeasti hautoja ryhmissä ja cabc se oli vain veljeyttä kun piti tunkee kättä toisen housuihin....Mutta kivointa oli kun pääsin alokkaille kouluttaa samaa, niiden ilmeet oli hyviä siinä vaiheessa kun piti perusteellisesti tsekata, mutta pakkohan se on tarkistaa että mistä vuotaa ennenkuin menee cattia tunkee jalkaan ja onki osuma kädessä.

Töissä iski tylsyys, onneks kohta kotio.

Kotona, sumpit pihisee syöntiä ja siivoomaan.

Oon nyt siivousta lykännyt pari päivää keskiviikko on jo siinä vaiheessa viikkoa että se motivaatio ja pirteys alkaa hiljalleen kaivautua esiin, aamulla luulin että on vasta tiistai.

Kotona, sumpit pihisee syöntiä ja siivoomaan.

Oon nyt siivousta lykännyt pari päivää keskiviikko on jo siinä vaiheessa viikkoa että se motivaatio ja pirteys alkaa hiljalleen kaivautua esiin, aamulla luulin että on vasta tiistai.
Mä siivoan joka helvatan päivä, muuten tulee vuosisadan vihat ja kaikkea muuta kivaa.

Minä vien mennessäni ja tuon tullessani.
Lisäksi teinit tekee osansa. Sikshän lapset on tehty :whistle:

Saan harmaita hiuksia jos on sotkuista.

Kaiken muun läskiytymisaineksen päällä olen vielä joka ilta vetänyt paketillisen paikallisia suklaakeksejä.

Kotona en syö koskaan keksejä.

Elämän kiertokulku

Tyhjään tauluun syntyy viiva, taiteilijan kädestä luonnos, luo alun taiteelle.
Vaihe vaiheelta kehittyy luonnos, muodostuu kuva, kehittyvä vaille viimeistelyä.

Valmistuva kuva sisältää tarinan, tarinalla juoni kertoo se enemmän kuin tuhat sanaa.

Ajan mittaan haalistuva, kuolema korjannut taiteilijan. Soittaa rumpuja jumalat, sivaltaen viikate kuoleman, haalistuu värit taideteoksen, tuhoutuu teos, vaan ei tarina. Tarinan inspiraatio tekee kipinästä nuotion ja alun uudelle elämälle, uudelle taideteokselle, uudelle tarinalle.

- Homo habilis

Täällä on kyllä runo threadikin, mutta menee kai nää höpinät tännekin. :whistle:

Meillä on sitä varten taloyhtiön pihalla pesupaikka jossa voi hoitaa pesut. Siis auton, mopon, pyörän, tms.

Viime kesänä en kerinnyt kokeilemaan wet t-shirt autonpesua. No, jotain puuhaa myös ensi kesälle .

Mulla ei ainakaan toiminut Pakkis aamulla kun kokeilin. Ei puhelimella eikä tietokoneella.

Back
Ylös Bottom