Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Surullista.Ei siellä ole.
No Koulun terassi kesällä, mutta sen maku riippuu kesästä. Hodari on myös hyvä. Naughty on nyt parempi kuin Hese/BK/Mäkki, mutta ei nyt mikään huikea.
Lone starria on jotku suositellut, en ole käynyt.

Jaa, pitäskö sitä vähän lumitöitä..
Minä pääsen TJJ:n lempparihampurilaispaikkaan perjantaina.
Surullista.Naughtyssa oon käyny vaan kertaalleen, tarttis varmaan käydä uudestaan.
Ja jos se doktorin suosikkipaikka nyt kerran tulee niinkin lähelle kuin Treelle, niin tarvinnee jollakin vierailulla poiketa sielläkin![]()

Minähän olin armeijassa taistelulämäri, eli normitaistelijan hommien lisäksi sain kantaa laukkua ja maalitaulu-merkkiä. Ja tietty lisänä 3kk extraa kenttälääkinnän opettelua, se oli silti ihan hyödyllistä ja jopa hauskaa. Anafylaksia-harjoitus muistuu kenttähoidossa mieleen ehkä yksinkertaisimpana: Kynä reiteen ja sairaalaan. Kaikkea hauskaa harjoteltiin, veri lensi, kun tehtiin toisillemme tippatreenejä. Intuboinnit ja tikkaukset sentään harjoteltiin nukelle ja keinoiholle. Oh memories.Koulutuksen viimeinen simulaatio ja eiköhän se nakki napsahtanut, vieläpä anafylaksia. Olen nyt ollut sekä elvytyksessä että flaksiassa toimijana, hyvä tietää että homma kuitenkin sujuu.
Täytyy pistää muistiin, kun jonkun verran tulee kuitenkin siellä pyörittyä!Kannattaa kun ohitte menee. IMO.
Jos vähän aikaa vielä etsiskelis, koska en suostu uskomaan, ettei sellaisia olis muka julkaistu. En vaan onnistu löytämään niitä.