BB Jarno Olmala

Miksi sitten edes teet maastavetoa, jos kerta et halua tehdä sitä oikein ja vain bodailet? Eihän tuossa voi vaan kun hävitä. Yksi loukkaantuminen ja kisat jää siihen... Mikset tee vaikka räkkivetoa mielummin jos kerta pelkkä bodaus on mielessä?
Ehkä se oli hauskaa? Välillä on hauskaa tehdä asioita, vaikkei ne ihan optimaalisia olisikaan. Se vähemmän optimaalinen tapa voi monessa tilanteessa ollakin juuri se paras.

Sama täällä. Välilevyt menneet alaselästä useamman kerran, mutta ei kuitenkaan maastavedossa. Nykyään silti otan vedossa jokaisen toiston ns. erillisenä ykkösenä varmistaakseni etten lähde virheasennossa nostamaan kuormaa missään vaiheessa.
Itse olen mennyt jopa niin pitkälle, että kun aikoinaan tein ihan normi mavea, niin sitten siirryin sumotyyliin ja sen jälkeen nykyiseen trap bar -maveen. Onhan se trap barilla tehtynä jo aikalailla eri liikekin, mutta mave on mulla kuitenkin aika pienessä roolissa osana treeniä. On silti mukavaa käyttää edes jossain liikkeessä vähän isompia rautoja ja kuitenkin "selkäturvallisesti" :)

Jengille ottaa koville kun lassikki jätkä paukuttaa suht hyvillä romuilla bodaus mielessä ja itse ei pysty moni perus jamppa "voimailu" mielessä touhuumaan noilla painoilla. Pitäis nyt vaan ihmisten muistaa että ollaan yksilöitä. Antaa kukkien kukkia, jokainen tyylillään. Keneltäkään ei ole millään tavalla pois Olmalan touhut.

Jengille ottaa koville kun lassikki jätkä paukuttaa suht hyvillä romuilla bodaus mielessä ja itse ei pysty moni perus jamppa "voimailu" mielessä touhuumaan noilla painoilla.

Niiiin....tämähän se on aina se syy:ROFLMAO:

E: Sori oli pakko vielä tarttua. Nimenomaan puhutaan lahjakkaasta ''lassikki'' jätkästä vs perus jamppa.

Back
Ylös Bottom