Ehkä olisin sen max kaksi toistoa saanut revittyä lisää mutta toisto tavoite tossa oli toi kymppi niin siitä huolimatta olisin jättänyt siihen.

Kyllähän tossa tuo keskittyminen herpaantui vikoissa toistoissa kun kasin jälkeen huomasi että luurit alkaa tippumaan päästä ja vikassa toistossa valui tosta poskia pitkin alas.
Vastaus kysymykseenne alla.
Tosiaan tää jatkuva liike oli tarkoituksena koska silloin se jännitys pysyy koko ajan kropassa/lihaksissa. Kuten myöskään alas mennessä en päästänyt vapaalla putoamaan vaan jarrutelin siinä painoja. Vaihtoehtona mun mielestä parempi BODAUS näkökulmasta kuin päästää lähes vapaalla alas, kuolettaa toisto, happea ja uusi toisto jne.
Ei ole kisasuunnitelmia lyöty lukkoon. Ilmoitan kyllä jos asiaan tulee selvyyttä.

IFBB nyt on pois suljettu vaihtoehto koska mä en siedä tuollaista toimintaa liitolta ja sen puheenjohtajalta. Ad-soppari mulla on ja pysyy voimassa joka tapauksessa.
Vastaus mielipiteeseesi on ylhäällä. Mun laji ei ole voimannosto niin ne kuoletukset ei ole mulle niin välttämättömiä/optimaalisia. Samalla logiikalla mun pitäisi tehdä penkkikin aina stopeilla joka nyt ei vaan mun tavoitteisiin ole paras vaihtoehto.

Sen voin luvata että niitä toistoja tulisi kyllä enemmän kuin puolet.