Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä että tarkensit. Minusta tulisi vähän huono edustusvaimo.
Eiköhän sinustaki semmosen sais ku riittävästi yrittäis! Mutta varmaan joku voi kaivata edustusmiestäkin (miksi tämä kuulostaa ihan typerältä sanalta?!).

Mä voisin varmasti oppia olemaan hyvä edustusvaimo. Ei vaan oo ollu mahiksia kokeilla sellaista vielä!

Oon jakanut ig:ssa ainoastaan yhden julkaisun: kyykkyvideon oikeaoppisesti takaviistosta kuvattuna. Juttelin exän kanssa ja kävi ilmi, että hienot kyykyt ei ollu se, mihin hän oli huomionsa kiinnittänyt.

"Näin sen sun persevideon..."

Voi miten kaunista ulkona on.
Nyt: STOP tähän ja samanlainen keli maaliskuun loppuun ja 1.4. aamulla herätessä olisi kevät. Kiitos. Paljoa en pyydä.

Onpa kyllä talvisen näköistä! Ja ajouratkin vielä toistaiseksi lumiset, hyvähyvä! Tosin nythän ne sitten höylää tiet tasaiseks ja suolaa kylvää päälle kun pakkasta ei ole tarpeeks...

tänään on sosiaalidemokraattien päivä

eilinenkin oli melkomoista sontaa, 21:40 saakka kykeni

Nyt kun olen vähentänyt kofeiinin käyttöä noin 90% niin yöunet ovat parantuneet. Johtuun myös ehkä siitä, että olen muutenkin kiinnittänyt huomiota siihen, että nukun tarpeeksi.

Nyt olen parina päivänä juonut päivällä yhden kupin tavallista Lipton- kuraa kun muuten olen juonut roibosta jossa ei siis ole lainkaan kofeiinin.

Back
Ylös Bottom