Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On kyllä jotenkin tosi viiltävän kylmä. Vaikka pipo päässä niin naamaan ja otsaan ihan särkee kun tuolla kävelee. :(

Salilla käyty, nyt täytyy hetki ottaa lepoa. Jos hitsais jotain ruokaa, kattos vaikka yhden leffan ja sitte lukittautus talliin loppupäiväks. Loistopäivä ottaa pekkanen, noin sään puolesta, se puohan tuolla jäätyy.

Munkkimaanantain ja -tiistain jatkeeksi wienerkeskiviikko. :whistle:

e: tarkennan. wiener ja täytekakkukeskiviikko. :nolo:

Viimeksi muokattu:
Munkkimaanantain ja -tiistain jatkeeksi wienerkeskiviikko. :whistle:

e: tarkennan. wiener ja täytekakkukeskiviikko. :nolo:
Ja illalla #lihavaolo?

Mua alkoi aamulla vähän jopa nolottaa, kun kannoin päivän eväitä tuohon taukohuoneen jääkaappiin. Jättimäinen pussukka kaikenmaailman ruokaa, että selviää YHDEN päivän. :unsure:

Se on ja oli jo aamulla.
Höh (n)

Mä oon välillä ihan täysin sitä mieltä, että ois pakko ruveta jonkin sortin dieetille ja pudottaa vähä painoa, että ois kerrankin oikeasti tikissä. Ja sitten taas välillä en edes muista ajatelleeni tuommoista, vaan oon aivan tyytyväinen näin. Tietysti tuohon dieettihommaan liittyis myös infernaalinen vitutus siitä, että salilla ei tulokset nousiskaan, jos söis vähemmän. Joten oon varmaan vaan ikuisesti vähän pullea. :cautious: Uskottelen itselleni, että nyt vähitellen muutaman vuoden treenin jälkeen alan jopa näyttää siltä, että oikeasti käynkin salilla, ja sen pitäis riittää.

Onks tänää yleinen munkkipäivä? Kaverikin laitto just kuvaa munkkikahveista, se sika. Ei ollu pakkasessa kun juustosarvia.. Sainpa ton kaverin vaateräkin vihdoin valmiiks, saa lätkäjunnut paidat roikkumaan hallille. Nyt iso kahvi ja, valitettavasti, juustosoiro. Vielä päivän to do-listalla mm. se leffa kattomatta ja nuohoa kattila.

Carroll hoiti esteettisen puolen huomattavasti onnistuneemmin, käyttöominaisuuksia en valitettavasti ole päässyt testaamaan hänen tuotteistaan :)
AC Cobra 427 olisi luonnollisesti yksi niistä autoista, joita olisi "ihan kiva" joskus päästä ajamaan. Toinen erittäin kiinnostava olisi tämä 1967 Shelby GT500 Super Snake varustettuna GT40 Mk II 427 moottorilla. Valmistettu vain 1 kpl.

SuperSnake_01_1200-700x410.jpg

AC Cobra 427 olisi luonnollisesti yksi niistä autoista, joita olisi "ihan kiva" joskus päästä ajamaan. Toinen erittäin kiinnostava olisi tämä 1967 Shelby GT500 Super Snake varustettuna GT40 Mk II 427 moottorilla. Valmistettu vain 1 kpl.

SuperSnake_01_1200-700x410.jpg

Köyhälle kelpaisi Cobran replikakin, kunhan olisi kasikoneella :LOL:

Kaikkihan tietää tän nykypäivänä vallitsevan mies-nais-keskustelun muuttamisen henkilökeskusteluksi? Tässä työpäivän loppupuolella mietiskelin että olisiko nisäkäs parempi termi? Poliisimies, poliisinainen, poliisikoira olisi siis poliisinisäkäs? Vai pitäiskö mun vaan mennä päikkäreille?

Back
Ylös Bottom