Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on sama juttu joka aamuJa illalla #lihavaolo?
Mua alkoi aamulla vähän jopa nolottaa, kun kannoin päivän eväitä tuohon taukohuoneen jääkaappiin. Jättimäinen pussukka kaikenmaailman ruokaa, että selviää YHDEN päivän.![]()
Kaikkihan tietää tän nykypäivänä vallitsevan mies-nais-keskustelun muuttamisen henkilökeskusteluksi? Tässä työpäivän loppupuolella mietiskelin että olisiko nisäkäs parempi termi? Poliisimies, poliisinainen, poliisikoira olisi siis poliisinisäkäs? Vai pitäiskö mun vaan mennä päikkäreille?
Alan vastustamaan nisäkäs sanan käyttöä se voi loukata niitä jotka eivät ole nisäkkäitä. Ja joku voi kokea olevansa matelija jolla on nisäkkäälle tyypilliset piirteet.
Ja jotkut ihmishahmot voi sanallisesti olla selkärangattomia ja jos joku kokee olevansa meduusa ihmisen kehossa, hänellä on siihen oikeus.
Mulla on kans usein noita päiviä. Työn luonne vähän semmonen, että välillä ei vaan tapahdu mitään, vaikka kuinka yrittäis. Ja toisinaan sit taas kaikki sujuu ja työ etenee mallikkaasti. Oma ulkoinen habitus vaan vähän eri, ainakin toistaiseksi.Tämä on erittäin hyvä kuva. Vai mitä vitun meemejä nämä nimeltään nykyään ovat.
Monesti tuollainen olo. Näytänkin ihan täysin tuolta etummaiselta herrasmieheltä.
Heti oli hyötyä siitä eilisestä puo-keskustelusta!Kuulin tänään ensimmäisen kerran puo puhuttuna!
Wiineri ja täytekakku on näköjään hyvä tankkaus salille, ei ole tarvinnut keräillä itseä lattialta.![]()

Heti oli hyötyä siitä eilisestä puo-keskustelusta!![]()
Uskottelen itselleni, että nyt vähitellen muutaman vuoden treenin jälkeen alan jopa näyttää siltä, että oikeasti käynkin salilla, ja sen pitäis riittää.
Voisko olla jo viikonloppu? Tässä vaiheessa viikkoa oon jo niin poikki, ettei meinaa edes jaksaa makoilla soffalla. Eikä kukaan oo ees ostanut kaappiin mitään herkkuja![]()
Ei oo helppoa tämä :DMäkin välillä uskottelen mutta sitten oon herännyt todellisuuteen![]()
No ei tuokaan kyllä hyvältä kuulostaEi. Mielummin voisi olla maanantai.. Koska: viikonloppupäivystys.![]()
Täytyis ehkä miettiä edustusvaimon uraa. Minun siis.