Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olen tainnut könnätä kotona jo 5tuntia, ja se on pitkä aika se

Harvoin olen niin pitkiä aikoja kotona hereilläoloaikana.
Mutta huomenna aion olla. Koko päivän kotona ja nauttia, että ei tarvitse mennä mihinkään jos ei halua.

Iltapalaksi salaattia, kuvitelkaas. Vaimon tekemää niin tietty hyvää, mutta että salaattia. No oli siinä leipäjuustoo, tunaa ja katkarapuu, mutta että salaattia.

Raaka taistelu kaaoksen ja pyhien soturien välillä ratkaistu, kaaoksen demoni ratkaisi taistelun ja silpoi viimeiset vastustajat kappaleiksi.

Voitokkaana korkkaan pian jäätelön. :barefoot:

Minä haluaisin katsoa tämän taas pitkästä aikaa. On niin huono, että on hyvä. Ja pikkutyttönä tuo auto oli siistein ikinä!

Minä löysin tuon eka- tai tokaluokkalaisena joltain isoveljen VHS:ltä ja kattelin salaa ku ketää ei ollu kotona. Taisin kyllä katella Charlie Sheenin takia ja ku oli niin tolkuttoman jännä.

Oon kyllä sen verta paska näissä peleissä että lähinnä nöyryytän itseäni. :notworthy::LOL:

Eipä tosin tuu pelejä pahemmin ees pelailtua. :rolleyes: kohta vois mennä nukkumaan, se on mun juttu.

Olen ollut nyt viikon ilman kahvia.
Alkuviikko oli vähän tahmea kun meinasi särkeä päätä mutta nyt ei enää.

Olen ollut nyt viikon ilman kahvia.
Alkuviikko oli vähän tahmea kun meinasi särkeä päätä mutta nyt ei enää.

Ihmiskoe? Itsekin toisaalta juonut vähemmän kun ottanut rautatabuja, ei oo silmissä enää niin paljoa sumentunut mitä ennen.

Mutta nautin kahvista, max. 3-4 kuppia päivässä, viides kuppi on jo liikaa eikä tuu juotua oikeastaan enää 6 jälkeen.

En kyllä voisi kuvitella elämää ilman kahvia. Alkutalvesta sairaalassa en saanut kolmeen päivään kahvia ja voe mahoton kun se ensimmäinen kupillinen leikkauksen jälkeen maistu hyvältä!

Oon liittymässä taloyhtiöni valokuituun ja siinä piti valita asennuspäivä. Tarkoittaako se, että mun kämppään tulee joku asentaja käymään vai käykö ne tekemässä kytkennät vaan tuolla kellaritiloissa? Ei mulla ainakaan oo nyt arkivapaita, että voisin kyttäillä koko päivän kotona ketään saapuvaksi kotiini.

Back
Ylös Bottom