Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

[GALLERY=] IMG_20180113_131620_014.webp [/GALLERY] Nokitan pizzalla. Ihan ku olis käyny vähä vattan päälle, moneen kk syönny tollasia..

Ostotarjous hyväksytty. Olen pian uuden asunnon ylpeä omistaja. 34.5 neliön yksiöstä 76.5 neliöön. Sinne menee kohta oma vapaus kun emäntä ja lapsi muuttaa mukana :sleep:

Onnea! (y)
Nauti viimeisistä hetkistä :LOL:

No mutta mun kolmio ei ole kyl paljoa pienempi.

Tekisi mieli, jäätelöä, pullaa, karkkia ymsjneetc..

Tekee mieli ihan saakutisti T-luupihviä. Melkein varailin lentoa jo Budabestiin kun lähempää ei taida saada kunnollista. Paitsi itse tehden.

Tissuttelen samppanjaa. Mutta koska humala ei kiinnosta niin pullo on 0,375l.

Koitin torjua seuraamuksia tissutellen Lahden sinistä 3,5%, mutta ihan vähän käväisin viskihyllyn puolella.

Nainen haki jäätelöä.

Sauna, ilman olutta, koska samppanja.

e: Viskit ei minulle maistu, eikä oikein mikään muukaan väkevä. Olut, hyvät viinit (painottuen valkoiseen päin ja hyvin lievästi ei tanniinisiin punaviineihin) ja samppakalja taas maistuu. Viineistä en kumminkaan ymmärrä niin paljoa (enkä jaksa opetella) että osaisin valita itselleni jotain..joten niiden lipittäminen jää ravinteleihin, kera ruuvan.

Taidanpa laittaa nachopellin uuniin ja sitten parkkeerata sohvalle loppuillaksi.

Tänään olisi ollut bileet mutta päivällä ja huokaisin helpotuksesta: "onneksi ei tarvitse mennä'.

Jalkapallo ja jumppa: siitä oli tämä päivä tehty.

Ainiin. Ja uudesta huulikiillosta.

First World problem

- Wi-Fi ei toimi kohta pitäis pelata, päivällä vielä toimi nyt ei mikään laite löydä wlan verkkoa. Eikä modeemissakaan taida olla kaikki muumit laaksossa.

Sammutin koko laitteen hetkeks, seuraavaks saa luuvitosta.

Ei saa puhua herkuista kun toisilla ei oo! Täysin epäreilua :unsure: mulla on vaan kaikkea tylsää eli liian terveellistä.

Mä söin normaalit terveelliset ruoat ensin jotta herkuille ei jää niin paljon tilaa.
Teinit huolehtikoon syömisen.

Back
Ylös Bottom