Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Englanniksi olen MD. En PhD. Jotku on MD, PhD.
Ja jotkut pelkkä PhD! Doctor of sciencestä en ole koskaan kuullut, olkoonkin että se olisi looginen jatkumo master of sciencelle. Meillä Suomessa täällä vielä älykkäästi master of science = filosofian maisteri ja sitten tästä seuraava on se filosofian tohtori - näiden nimitysten takia iso osa porukasta kuvittelee että me (viittaan itseeni ja kollegoihin) olisimme filosofeja.

Sitten asiaan:

Perjantai. Jee, vielä tilipäivä=laskunmaksupäivä. Onneksi sattuu lauantai-vuoro. Piristi taas kivasti työpäivän päälle löytää parinhuntin vakuutusmaksu lootasta. Lauantaina vedän kyllä pienet lärvit, vois samalla käydä oman vaatekomeron läpi, sinne taitaa jäädä sitten yhdet farkut ja pari paitaa, loput voip heittää helkkariin/käyttää tallilla.

Tämä #lyhytjalihava tarttis uudet farkut. Miksi vaatteiden ostaminen on niin rasittavaa?! Vituttaa jo valmiiksi se tuska :yäk:

Onneksi huomenna on sentään perjantai.
Mun tarttis kans parit löytää. Ei vaan voi farkkuisia farkkuja oikein käyttää enää, koska uskokaa tai älkää, niin kiristää reisien kohdalta. Jos ovat reisien kohdalta sopivat niin vyötäröltä niin isot, että ei henkselitkään auta.
Kai niitä rahalla saisi mutta minä nuukana en jaksa maksaa käyttövaatteista juuri mitään.
Mutta pieruverkkarit toimii aina.

Lauantaina vedän kyllä pienet lärvit, vois samalla käydä oman vaatekomeron läpi, sinne taitaa jäädä sitten yhdet farkut ja pari paitaa, loput voip heittää helkkariin/käyttää tallilla.
Mun tarttis kans parit löytää. Ei vaan voi farkkuisia farkkuja oikein käyttää enää, koska uskokaa tai älkää, niin kiristää reisien kohdalta. Jos ovat reisien kohdalta sopivat niin vyötäröltä niin isot, että ei henkselitkään auta.
Kai niitä rahalla saisi mutta minä nuukana en jaksa maksaa käyttövaatteista juuri mitään.
Mutta pieruverkkarit toimii aina.
Yhteinen shoppailureissu! :hyper:

Mä en viittisi maksaa farkuista paljoa, kun ei tiedä kuinka kauan ne taas mahtuu ennenku reidet tai perse taas kasvaa eikä mahdukkaan enää. Ja sitten taas halvat farkut harvoin on hyvät. Mahdoton projekti.

Haittaiskohan jos kulkis pieruverkkareissa tai vaihtoehtoisesti treenileggareissa ikuisesti?

Yhteinen shoppailureissu! :hyper:

Mä en viittisi maksaa farkuista paljoa, kun ei tiedä kuinka kauan ne taas mahtuu ennenku reidet tai perse taas kasvaa eikä mahdukkaan enää. Ja sitten taas halvat farkut harvoin on hyvät. Mahdoton projekti.

Haittaiskohan jos kulkis pieruverkkareissa tai vaihtoehtoisesti treenileggareissa ikuisesti?

No jestas. Olispas kiva mennä yhdessä. Kaksi toivotonta naisihmistä farkkuostoksilla :ROFLMAO:

Ei. Ei haittaa. Kyllä hyvällä kropalla voi kulkea vaikka jätesäkki päällä ja silti näyttää hyvältä.
Joo, en siitä itse tiedä. Olen nähnyt ja siksi voin sanoa.

tumblr_odhsn5rZOS1vtclllo1_400.gif

Koulua kolmatta päivää ja samalla alkoi paniikkiherätykset klo 4:00 katseleen kelloa sykkeet tapissa. Ihan vain vähäsen väsyttää ja tänään pitäisi simuloida hommia joista viimeksi lukenut 2 vuotta sitten...

No jestas. Olispas kiva mennä yhdessä. Kaksi toivotonta naisihmistä farkkuostoksilla :ROFLMAO:

Ei. Ei haittaa. Kyllä hyvällä kropalla voi kulkea vaikka jätesäkki päällä ja silti näyttää hyvältä.
Joo, en siitä itse tiedä. Olen nähnyt ja siksi voin sanoa.
Mutta jos ei oo hyvää kroppaa? :LOL: (siis itselläni tietysti on, mutta kaikki ei ehkä ole niin onnekkaita, kysyn niidenkin puolesta!)

Perjantai :oujee: Tosin tähän munkkiteemaan en oo vielä ihan päässy sisään.

Ja jotkut pelkkä PhD! Doctor of sciencestä en ole koskaan kuullut, olkoonkin että se olisi looginen jatkumo master of sciencelle. Meillä Suomessa täällä vielä älykkäästi master of science = filosofian maisteri ja sitten tästä seuraava on se filosofian tohtori - näiden nimitysten takia iso osa porukasta kuvittelee että me (viittaan itseeni ja kollegoihin) olisimme filosofeja.
Ei tämä nyt näin helppoa ole. Filosofian maisteri kun voi olla joko Master of Science tai Master of Arts (humanistit kai pääosin). Ja sitten kun soppaa keitellään vähän lisää, niin myös DI on oikeutetusti Master of Science. Sitten taas DI->tohtori tekniikan puolella ja badam, Tekniikan tohtori TkT, Doctor of Science (Technology), näin siis Suomessa, mutta vaikka jenkeissä tuo olisi vain DSc. Siis tekniikan alan tohtori on ainakin Doctor of Science.

Voihan V I T T U ! Pankki ei myönnä hetkellistä rahoitusta kahden asunnon pitämiseen. Kämpän vakuusarvot ei riitä autolainaan, sijoitusasuntolainaan ja tulevan asunnon lainaan.
Nyt täytyy toivoa, että ostaja suostuu ehdolliseen ostotarjoukseen ja täyden rahan pyyntiin. Muuten joutuu myydä kämpät pois.

Voihan V I T T U ! Pankki ei myönnä hetkellistä rahoitusta kahden asunnon pitämiseen. Kämpän vakuusarvot ei riitä autolainaan, sijoitusasuntolainaan ja tulevan asunnon lainaan.
Nyt täytyy toivoa, että ostaja suostuu ehdolliseen ostotarjoukseen ja täyden rahan pyyntiin. Muuten joutuu myydä kämpät pois.

Itselleni lainaten siis, että myyjä suostuu ehdolliseen...

No nyt tuli vihdoin uusi passi, erittäin hyvä koska perunkirjoituksiin tarvii kunnon henkkarit. Miljonääri Bruce Wayne LOL edit. Nii ei onneksi lähtenyt faija/mutsi mutta mummo :( edit2. Enhän mä tietenkään halua että kukaan läheinen kuolee vaikka musta tulisi sulttaani jolla on kaikki maailman rahat ja naiset. Ihmisiä, joskus myös läheisiä nyt vaan välillä kuolee.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom