Mitä luennoilla sitte pitäis tehdä, jos ei muistiinpanoja? Terv. nörtti![]()
Kuunnella ja keskittyä asiaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asiantuntijan vinkit!Esim. pelata luurilla. Tai nettailla.
Tai paperin kanssa jos söhlää, niin suunnitella taloja tai pelata ristinollaa.
Tuossa on se ongelma, että läheskään kaikki luennoitsijat ei oo niin kiinnostavia, että jaksais vaan istua kauniisti ja kuunnella puuhaamatta _mitään_Kuunnella ja keskittyä asiaan.
Kyllä. Tohtori tietää. Siksi tohtori on tohtori ja ammattilainen.Kuunnella ja keskittyä asiaan.
Tässä kohtaa voin siis olla tyytyväinen siihen, että omaan opetusvelvollisuuteen ei ainakaan näillä näkymin kuulu minkään sortin luentojen pitämistäLisään erään professorin kommentin luennoista: "Luennot on lukutaidottomille." Tämä on myös totta.
Mutta jos hieman saivarrellaan, olen siinä käsityksessä, että tohtori ei kuitenkaan olisi varsinaisesti tohtori, paitsi tietty kansankielisessä ilmaisutavassa ? Tai sit oon kässänny väärin.Kyllä. Tohtori tietää. Siksi tohtori on tohtori ja ammattilainen.
edit. Lisään erään professorin kommentin luennoista: "Luennot on lukutaidottomille." Tämä on myös totta.
Enhän minä väittänytkään, että tohtori on tohtori tohtori.Mutta jos hieman saivarrellaan, olen siinä käsityksessä, että tohtori ei kuitenkaan olisi varsinaisesti tohtori, paitsi tietty kansankielisessä ilmaisutavassa ? Tai sit oon kässänny väärin.
Vale-tohtori ?
Mutta eikös tohtoreista käytetä enkuksi nimitystä PhD (Doctor of philosophy) ja Doctor of Science.Enhän minä väittänytkään, että tohtori on tohtori tohtori.
edit. Lontooksi nämä erot doctorin, doctorin, ja doctor doctorin välillä on paljon mukavampi selittää.
Tuossa on se ongelma, että läheskään kaikki luennoitsijat ei oo niin kiinnostavia, että jaksais vaan istua kauniisti ja kuunnella puuhaamatta _mitään_![]()
Vale-tohtori ?
Eiköhän kaikki täällä tiedä että tohtori on vain synonyymi #lihavaololle.
Mutta eikös tohtoreista käytetä enkuksi nimitystä PhD (Doctor of philosophy) ja Doctor of Science.
Meinaatko, että ihan kymmenen minuutin?Kyllä siellä on siellä yks kymmenen minuutin muna valmiina.
Meinaatko, että ihan kymmenen minuutin?
Kolme minuuttia veltosta velttoon, sen on riitettävä. Menee muuten urheilun puolelle...Meinaatko, että ihan kymmenen minuutin?