Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä. Tohtori tietää. Siksi tohtori on tohtori ja ammattilainen.

edit. Lisään erään professorin kommentin luennoista: "Luennot on lukutaidottomille." Tämä on myös totta.
Mutta jos hieman saivarrellaan, olen siinä käsityksessä, että tohtori ei kuitenkaan olisi varsinaisesti tohtori, paitsi tietty kansankielisessä ilmaisutavassa ? Tai sit oon kässänny väärin.
Vale-tohtori ?

Mutta jos hieman saivarrellaan, olen siinä käsityksessä, että tohtori ei kuitenkaan olisi varsinaisesti tohtori, paitsi tietty kansankielisessä ilmaisutavassa ? Tai sit oon kässänny väärin.
Vale-tohtori ?
Enhän minä väittänytkään, että tohtori on tohtori tohtori.

edit. Lontooksi nämä erot doctorin, doctorin, ja doctor doctorin välillä on paljon mukavampi selittää.

Enhän minä väittänytkään, että tohtori on tohtori tohtori.

edit. Lontooksi nämä erot doctorin, doctorin, ja doctor doctorin välillä on paljon mukavampi selittää.
Mutta eikös tohtoreista käytetä enkuksi nimitystä PhD (Doctor of philosophy) ja Doctor of Science.

Nii ja sitte briteillähän on esim. GP =yleislääkäri jne. Eiköhän se tittelistä tuu selväksi, onko lääkäri vai tohtori.

Nyt kyllä. Oon syönyt tänään joku lähemmäs 10 kertaa ja taas on nälkä. Ateriat on kyllä ollut aika onnettomia, kun a) en muista ostaa ruokaa kaupasta ja b) en ainakaan muista viedä sitä töihin. Hahaa, mussuli siellä kotona, jos luet tän niin ehtisitkö keittää kaks munaa mulle valmiiks (sillä ei oo koskaan äänet päällä kännyssä) :barefoot:

Tuossa on se ongelma, että läheskään kaikki luennoitsijat ei oo niin kiinnostavia, että jaksais vaan istua kauniisti ja kuunnella puuhaamatta _mitään_ :LOL:

Sitten luennolla ei tarvi olla, tai katsotaan kännykällä Simpsoneita.

Vale-tohtori ?

Tsek. Pelkkä medical doctor, eli ei tohtori, vain lisuri, ei doctor of philosophy.

Eiköhän kaikki täällä tiedä että tohtori on vain synonyymi #lihavaololle.

Tsek.

OHO! Sorry olis pitänyt pistää quite, siis tää menee @Mursuke :

Syö nainen syö, ja ruskea rasva on todella jees, näin talvella varsinkin, Kohtuuden rajoissa tietty. Mä vaan tykkään kurveista, sanon että bojojoing läskiä, kun painaa sormella pyllyyn niin pongahtaa heti takas. Ja tässä en sitten kuvitellut sun pojojoigeja, ku sit tulis turpaan eräältä. Sanon vielä että yksi todella asiallinen muija sano mulle että Perkele, ei mee farkut jalkaan. Oli tullut kesällä 3-4 kg bojojoingia kun muutama kerta kait grillattiin(oli muuten mahtava kesä, täysin selvinpäin juhannukset ja kaikki, ei edes tehnyt mieli). Sanoin että osta uudet farkut mielummin, oot aina tosi ihana.

Back
Ylös Bottom