Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on hömppöfittialue?![]()
Ei ole.Onko helistöllä moniko reikäsiä nappeja?
Kannabikset tänään +18% ja jatkuu vaan. Kreisii.
edit. taidan rikkoa kyllä nyt sijoitussuunnitelmaani ja hajauttaa. Löysät aurooraan seuraavassa dipissä. On sit kumpaakin.
Näinhän se on. Itse koitan ajatella niin, että dippi tulee kumminkin vielä pariinkin kertaan ennen, kuin on tarkoitus nostella rahoja ulos. Joten, eiköhän tuo heinähomma ole aika pitkällä 22 v kuluttua, kun oma eläke alkaa.Kyllähän tässä talousluvut mielessä melkoisella hypellä ratsastetaan ja realiteettien tullessa vastaan tiputus saattaa olla aika kova. Tai sitten ei, mutta yhtä kaikki, itse olen toistaiseksi mukana pienellä panoksella.
Kyyyllä sen EU vaan kielsi:Jos tarkkoja ollaan, niin ei eu kieltäny mitään, vaan fiva änkytti että avaintietoesitteet pitää löytyä suomeks tai sammapåsvenska?
Juu, aikahan sen näyttää, millainen business tuosta tulevaisuudessa kehkeytyy ja miten teollisuudenala tulee muotoutumaan, jos viihdekäyttöä aletaan yleisesti laillistamaan.Näinhän se on. Itse koitan ajatella niin, että dippi tulee kumminkin vielä pariinkin kertaan ennen, kuin on tarkoitus nostella rahoja ulos. Joten, eiköhän tuo heinähomma ole aika pitkällä 22 v kuluttua, kun oma eläke alkaa.
"Rahoitusmarkkinoita Suomessa valvova Finanssivalvonta (Fiva) on päättänyt, että suomalaisille saa myydä vain niitä USA:ssa noteerattuja ETF-rahastoja, joiden avaintietoesite on käännetty suomeksi tai ruotsiksi. ETF-rahastoa Suomessa markkinoiva taho ei kuitenkaan saa kääntää esitettä."Kyyyllä sen EU vaan kielsi:
https://www.taloussuomi.fi/sijoitus/eu-kieltaa-usa-n-etf-rahastot
Joo, mutta ei Fiva ole voinut myyntiä kieltää, sen teki EU MiFID II:lla ja tuo siis koskee EU:ta, ei Suomea ja vain Fivaa."Rahoitusmarkkinoita Suomessa valvova Finanssivalvonta (Fiva) on päättänyt, että suomalaisille saa myydä vain niitä USA:ssa noteerattuja ETF-rahastoja, joiden avaintietoesite on käännetty suomeksi tai ruotsiksi. ETF-rahastoa Suomessa markkinoiva taho ei kuitenkaan saa kääntää esitettä."
Osiltaan kyllä ymmärrän tarkoitusperän, koska Jenkeissä ja Kanadassa myytävistä tuotteista ei ole edes monesti enkuksi kunnolla tietoa saatavilla, niin niiden kauppaaminen kuluttajille on bähän kyseenalaista. Käsittääkseni vaatimus koskee jatkossa myös warranteja yms.Juu juu, mutta ei tuo mikään ultimaattinen kielto ole, vaan haistavittuvaikeutus.
BlackRock mm. muistaakseni on jo ilmottanu alkavansa kääntötalkoisiin.
Hep äp hetkonen nyt. Ollaan sentään vuodessa 2018! Voi ihan hyvin olla myös muunsukupuolinussintaa tai sukupuoletontanussintaa.
Mulle voi kans kertoa mitä kannattaa ostaa niin laitan tuumasta toimeen.
Tosin minähän käyn kauppaa napeilla.