Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

74.5 ja siinä olisi AINAKIN 10kg ihan puhdasta silavaa.
Tosin olen jo luopunut toivosta saada muuta sikspäkkiä kuin kaljaa kaupasta ja siihenkään ei tahdo saada eukolta lupaa.

Aina yhtä koomista, kun asiakkaat itse hankkii ja säästää. Monesti lopputulos ois ollut halvin, kun ei vaan ennakkoon hommais yhtään mitään.

Aina yhtä koomista, kun asiakkaat itse hankkii ja säästää. Monesti lopputulos ois ollut halvin, kun ei vaan ennakkoon hommais yhtään mitään.

Just puhuttiin tuosta samas asiasta lounaspöydässä.

Itse ei pitäisi alkaa räpeltää mitään. Ei sähkö tai- putkitöitä, ei bikinirajan vahausta, ei hiustenleikkuuta, googletella diagnooseja googlesta. Jos ei osaa niin ei kannata edes yrittää vaan antaa ammatilaisen hoitaa asia. Jotain pientä voi räpeltää. Ammattimies voi toki tehdä kaiken itse.

Tänään menen kyllä kyykkäämään. Niin jumalattoman lihava olo ettei mitään järkeä.

No onko missään muutenkaan mitään järkeä?

Itse ei pitäisi alkaa räpeltää mitään. Ei sähkö tai- putkitöitä, ei bikinirajan vahausta, ei hiustenleikkuuta, googletella diagnooseja googlesta. Jos ei osaa niin ei kannata edes yrittää vaan antaa ammatilaisen hoitaa asia. Jotain pientä voi räpeltää. Ammattimies voi toki tehdä kaiken itse.
No näin. Vaikkakin itse olen kyllä tyyppiä, että teen mieluiten ite, niin tietää suoraan ketä syyttää.

Sokeroinnissa käytettävää sokerimassaakin onnistuneesti tehnyt. Ei tullut kun yks palovamma keittovaiheessa. Mutta toimivaa oli :ROFLMAO:

Muuten kyllä ihmiset monesti koittaa säästää millon missäkin. Ja aina se ei ihan onnistu, kun sit saa itse pähkäillä, että mitäköhän nyt taas keksis tähänkin hommaan.

raw1.gif

Tänään menen kyllä kyykkäämään. Niin jumalattoman lihava olo ettei mitään järkeä.

No onko missään muutenkaan mitään järkeä?
Ei tietenkään oo. Mutta kyykyt auttaa kyllä aika moneen asiaan, myös lihavaan oloon! Mavet on siinä hyviä myöskin.

Niisk, onpa kiva lukea opiskelijoiden raportteja, kun ovat näköjään jopa oppineet oikeita asioita tässä kurssin aikana :cool:

Eikä kun just päinvastoin. Sen mitä ei osaa, opettelee. Ei sitä opi kuin tekemällä.

Niin saatanan saamattomia ja uusavuttomia on nykyaikuiset, kun kaikkiin hommiin tarttee tilata joku ulkopuolinen tekemään. Tietty laittomuuksiin ei kannata ryhtyä, eli on hyvä olla kaveri, joka voi ainakin sanoa tarkistaneensa esim. sähkökytkennät.

No näin. Vaikkakin itse olen kyllä tyyppiä, että teen mieluiten ite, niin tietää suoraan ketä syyttää.

Sokeroinnissa käytettävää sokerimassaakin onnistuneesti tehnyt. Ei tullut kun yks palovamma keittovaiheessa. Mutta toimivaa oli :ROFLMAO:

Muuten kyllä ihmiset monesti koittaa säästää millon missäkin. Ja aina se ei ihan onnistu, kun sit saa itse pähkäillä, että mitäköhän nyt taas keksis tähänkin hommaan.

Minäkin kyllä puuhastelen ja teen vaikka mitä mutta tietyt asiat jätän ammattilaisten tehtäväksi.

Eikä kun just päinvastoin. Sen mitä ei osaa, opettelee. Ei sitä opi kuin tekemällä.

Niin saatanan saamattomia ja uusavuttomia on nykyaikuiset, kun kaikkiin hommiin tarttee tilata joku ulkopuolinen tekemään. Tietty laittomuuksiin ei kannata ryhtyä, eli on hyvä olla kaveri, joka voi ainakin sanoa tarkistaneensa esim. sähkökytkennät.

En pidä itseäni millään tavalla uusavuttomana vaikka turvaudun tietyissä jutuissa ammattilaisen apuun. Omasta mielestäni olen keskimääräistä naista taitavampi yleispätevissä 'kotihommissa' mutta en tosiaan kaikkea voi alkaa itse tekemään jo ihan turvallisuussyistä.
Ja se, että 'teen itse ja säästän' on niin nähty. Tietyt asiat voi tehdä, jotain ei kannata edes yrittää.

Back
Ylös Bottom