Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäin miettimään hetkeksi mitä meinasit.#81,7
Onneksi akka laihtuu, ollaan pian muuten saman painoisia![]()
Aina yhtä koomista, kun asiakkaat itse hankkii ja säästää. Monesti lopputulos ois ollut halvin, kun ei vaan ennakkoon hommais yhtään mitään.
No näin. Vaikkakin itse olen kyllä tyyppiä, että teen mieluiten ite, niin tietää suoraan ketä syyttää.Just puhuttiin tuosta samas asiasta lounaspöydässä.
Itse ei pitäisi alkaa räpeltää mitään. Ei sähkö tai- putkitöitä, ei bikinirajan vahausta, ei hiustenleikkuuta, googletella diagnooseja googlesta. Jos ei osaa niin ei kannata edes yrittää vaan antaa ammatilaisen hoitaa asia. Jotain pientä voi räpeltää. Ammattimies voi toki tehdä kaiken itse.
Ei tietenkään oo. Mutta kyykyt auttaa kyllä aika moneen asiaan, myös lihavaan oloon! Mavet on siinä hyviä myöskin.Tänään menen kyllä kyykkäämään. Niin jumalattoman lihava olo ettei mitään järkeä.
No onko missään muutenkaan mitään järkeä?

No onko missään muutenkaan mitään järkeä?
Eikä kun just päinvastoin. Sen mitä ei osaa, opettelee. Ei sitä opi kuin tekemällä.Just puhuttiin tuosta samas asiasta lounaspöydässä.
Itse ei pitäisi alkaa räpeltää mitään. Ei sähkö tai- putkitöitä, ei bikinirajan vahausta, ei hiustenleikkuuta, googletella diagnooseja googlesta. Jos ei osaa niin ei kannata edes yrittää vaan antaa ammatilaisen hoitaa asia. Jotain pientä voi räpeltää. Ammattimies voi toki tehdä kaiken itse.
Alapää taas aivan järjetön.Järkeä on doktorinkin päässä, ylä.
No näin. Vaikkakin itse olen kyllä tyyppiä, että teen mieluiten ite, niin tietää suoraan ketä syyttää.
Sokeroinnissa käytettävää sokerimassaakin onnistuneesti tehnyt. Ei tullut kun yks palovamma keittovaiheessa. Mutta toimivaa oli
Muuten kyllä ihmiset monesti koittaa säästää millon missäkin. Ja aina se ei ihan onnistu, kun sit saa itse pähkäillä, että mitäköhän nyt taas keksis tähänkin hommaan.
Eikä kun just päinvastoin. Sen mitä ei osaa, opettelee. Ei sitä opi kuin tekemällä.
Niin saatanan saamattomia ja uusavuttomia on nykyaikuiset, kun kaikkiin hommiin tarttee tilata joku ulkopuolinen tekemään. Tietty laittomuuksiin ei kannata ryhtyä, eli on hyvä olla kaveri, joka voi ainakin sanoa tarkistaneensa esim. sähkökytkennät.
Vastaus on aina sama.
katso liitettä 146312