Voisitko kuvailla millainen on vaaleanmusta?
No esimerkiksi farkkuni olivat ostettaessa tummanmustat ja nyt kun ne on joutunut pari kertaa pesemään niin ne on vaaleanmustat. Ei harmaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisitko kuvailla millainen on vaaleanmusta?
No esimerkiksi farkkuni olivat ostettaessa tummanmustat ja nyt kun ne on joutunut pari kertaa pesemään niin ne on vaaleanmustat. Ei harmaat.
Pane maata. Sakset kiinni niin saat olla rauhassa.Saatan olla vähän väsynyt.
Meinaako herr futer, että jos kankaaniemi ottaa sut rajusti niin nukut paremmin?Pane maata. Sakset kiinni niin saat olla rauhassa.
Tai oikeastaan älä pistä. Kankaanniemen elämänohjeilla yöhön.
Tarkoittaakohan neiti kuitenkin suoraa kuutosta.e30 tulee vielä talliin, mutta V-koneella ja avo.
Tirsk. En semmoista, mutta jäljillä olet. Yhdelle ketjun häjyistä meinasin tätä kunniatehtävää.Meinaako herr futer, että jos kankaaniemi ottaa sut rajusti niin nukut paremmin?
Ai saat, voi olla! Minulla kun ei mopoa isompaa ikinä ollut, niin jäi suorat ja veet kokemati.Tarkoittaakohan neiti kuitenkin suoraa kuutosta.
Pane maata. Sakset kiinni niin saat olla rauhassa.
I hope not.Parit on arvottu, luulen että psgn yli kävellään kahdesti.
Ihan sama mitä syöt kun lopetat dietin niin painat viikon päästä kilon enemmän kuin aloittaessa ja silti on karsea nälkä.Huomenta maailma. Jaahas, se meni aamusta raja rikki; rapiat 2kk ja 94 --> 84,5. Tai niin toi masiina väittää, normaalipainoinen. Eilen olin vielä ylipainossa. Otanpa toisen kupin kahvia näin suureen juhlaan. Mitähän sitä söis?