Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos vaikka hieroisin itseäni tonnin seteleillä.

1512140149293131161110.webp

Jes! Taidankin päästä jo 30min aikaisemmin poista täältä.

e: Tai syytä olisi. Huitasin intensityn huiviini.

61.498195, 21.808388

heeseekelle pitäisi ehkä kertoa MGRS koordinaatit

Minä en osaa, judohemmo auta!

kuntit!perjantai ehtoo ja olen kotona, enkä ole edes menossa mihinkään
TäTä kö on vanhuus

Mää meinasin ostaa itselleni nimikoidun nostovyön lahjaksi. Sain sen kumminkin jo synttärilahjaksi. Joten oma joululahja vielä hukassa. Ja kaikki muutkin lahjat, omat ja muille tarkoitetut.
Oho, oikein nimikoitu! Mä en semmosta varmaan kuitenkaan haluais. Tommosen mittatilauksena ameriikan maalta tulevan silti ajattelin tilata joskus kun saan aikaiseksi, kun ei sopivia tuntunu helpolla löytyvän muualta.

Oho, oikein nimikoitu! Mä en semmosta varmaan kuitenkaan haluais. Tommosen mittatilauksena ameriikan maalta tulevan silti ajattelin tilata joskus kun saan aikaiseksi, kun ei sopivia tuntunu helpolla löytyvän muualta.

Tilaa ruåttalaista laatua, saat sen vaikka sillä nimelläsi. Voit tilata kotimaisesta nettikaupasta. Väitän myös että löytyy sopivahko. e: toki hinta pistää vähän yskittämään, mutta eipä ole kellään samanlaista, ja veikkaan kestävän seuraavat 20 vuotta..

Tilaa ruåttalaista laatua, saat sen vaikka sillä nimelläsi. Voit tilata kotimaisesta nettikaupasta. Väitän myös että löytyy sopivahko. e: toki hinta pistää vähän yskittämään, mutta eipä ole kellään samanlaista, ja veikkaan kestävän seuraavat 20 vuotta..
Ilmeisesti siis on joku nettikauppa vielä mitä en ole löytänyt?! Tokihan se olis varmaan hyvä tsekata, ettei turhaa jenkeistä asti tilaa jos lähempääki saa.

Back
Ylös Bottom