Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mähän olen paras mutsi! Mutta ihan pöllö.

Mä en juuri koskaan syö töissä mitn ylimääräistä. Paitsi eilen otin. Ja tänään.

Huh, tein ensimmäisen kunnon tabata-intervallin salin assault bikellä, meinasin oksentaa keuhkot pihalle. Mutta kivaa oli!
:yäk: Toistaiseksi oon vaan tyytynyt katsomaan vierestä, kun toiset käyttää noita assault bikejä. Ei pysty. Propsit sulle siis!

Mä pakkaan ny kimpsut ja kampsut ja lähden tarpomaan tuonne ihanaan räntäsateeseen. Viikonloppu :oujee:

Tuota mitä ite tein on kehuttu paljon eritoten kamppailijoille, mutta miksei se toimisi ihan mihin tahansa. Muutenkin toi oma ottelutyyli on vähän sellainen että tarvii räjähtävää hapenottokykyä ja liikettä, niin tolla assault bikellä saa hiton kivasti tehtyä. Näppärä peli kun se tavallaan vaikeutuu täysin portaattomasti mitä kovempaa teet. :sick:

Mä mietin tässä itelleni joululahjaa. Tavan vuoksi tekisi mieli ostaa tän vuoden Ardbeg-spessu (Kelpie), mutta houkuttas toisaalta ostaa Cairdeas 15 (jos niitä vielä saa).
Cairdeas 15 on käsittääkseni samaa paskaa eri paketissa kuin 15-vuotias ilman Cairdeasta. Tässä Cairdeaksessa ei ole siis mitään finishiä tai muutakaan erikoista. Mulla on 15-vuotias 200yo juhlapullo kaapissa, joten totesin, että turha ostaa tuota Cairdeasta. Tietysti yksi pointti tuon hankintaan on, että 15-vuotias ei ole enää hetkeen kuulunut tislaamon vakiovalikoimaan, eikä ole olemassa mitään takeita sen saatavuudesta tulevaisuudessakaan.

edit. Mutta pelkästään erilaisen etiketin vuoksi en tuota 15-vuotiaan kaveriksi aio ostaa.

Hitto kun onkin ihan erilainen energinen fiilis kun veti treenin loppuun noi intervallit. Löysin vielä netistä jonkun playlistin missä musan tahdissa tulee noi kellotukset tabata-intervalleihin niin tuotahan vois testata huomenna salilla säkkitreenissä. :coffee:

Mutta nyt vois alkaa pikkuhiljaa valumaan juna-asemalle päin ja pikkujouluja viettelee.

Löysin vielä netistä jonkun playlistin missä musan tahdissa tulee noi kellotukset tabata-intervalleihin niin tuotahan vois testata huomenna salilla säkkitreenissä. :coffee:
Suosittelen. Itse olen käyttänyt noita valmiita tabata-trackejä pyörän päällä, juostessa ja hyppypomppujumpassa.

Siis siihen maailman aikaan, kun vielä liikuin aktiivisesti. :censored:

Mä olin jo ajat sitten päättänyt ostaa itselleni sen nostovyön joululahjaksi.

Mää meinasin ostaa itselleni nimikoidun nostovyön lahjaksi. Sain sen kumminkin jo synttärilahjaksi. Joten oma joululahja vielä hukassa. Ja kaikki muutkin lahjat, omat ja muille tarkoitetut.

Suosittelen. Itse olen käyttänyt noita valmiita tabata-trackejä pyörän päällä, juostessa ja hyppypomppujumpassa.

Siis siihen maailman aikaan, kun vielä liikuin aktiivisesti. :censored:
Mulla on kännykällä kustomoitava boxing interval kello, niin siitä oon laittanut erät. Assault bikessä on valmiina eri intervalliohjelmia, samoin tuo tabata niin riitti kun vain yritti olla oksentamatta. :sick:

Nyt tarttee @Heatseeker in miettiä viinanhakureissua Suomen rajojen sisällä.

IMG_20171201_162127_521.webp

Kysymys arvon pörssikeisareille Nordnetiin liittyen. (toki vois kysyä sieltäkin mutta tämä on mutkattomampaa)
Miten jos liittyy asiakkaaksi niin nykyisestä paikasta tuo arvo-osuustili joka on Nallen hoivissa niin siirtyykö se sinne vai voiko sen jotenkin siirtää ettei tarvii kahteen paikkaan maksaa?

Back
Ylös Bottom