Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huh, tein ensimmäisen kunnon tabata-intervallin salin assault bikellä, meinasin oksentaa keuhkot pihalle. Mutta kivaa oli!
Toistaiseksi oon vaan tyytynyt katsomaan vierestä, kun toiset käyttää noita assault bikejä. Ei pysty. Propsit sulle siis!
Cairdeas 15 on käsittääkseni samaa paskaa eri paketissa kuin 15-vuotias ilman Cairdeasta. Tässä Cairdeaksessa ei ole siis mitään finishiä tai muutakaan erikoista. Mulla on 15-vuotias 200yo juhlapullo kaapissa, joten totesin, että turha ostaa tuota Cairdeasta. Tietysti yksi pointti tuon hankintaan on, että 15-vuotias ei ole enää hetkeen kuulunut tislaamon vakiovalikoimaan, eikä ole olemassa mitään takeita sen saatavuudesta tulevaisuudessakaan.Mä mietin tässä itelleni joululahjaa. Tavan vuoksi tekisi mieli ostaa tän vuoden Ardbeg-spessu (Kelpie), mutta houkuttas toisaalta ostaa Cairdeas 15 (jos niitä vielä saa).
Jahas, nenä on ainakin jo ihan joulutunnelmissa ja iloisenpunaista ilolientä tiputteli papereiden päälle. Ihanan kuivat limakalvot jo marraskuussa.
Suosittelen. Itse olen käyttänyt noita valmiita tabata-trackejä pyörän päällä, juostessa ja hyppypomppujumpassa.Löysin vielä netistä jonkun playlistin missä musan tahdissa tulee noi kellotukset tabata-intervalleihin niin tuotahan vois testata huomenna salilla säkkitreenissä.![]()
Mää kansMinä ensin ajattelin että se puhuu naisten kuukausittaista ongelmista...
Mä olin jo ajat sitten päättänyt ostaa itselleni sen nostovyön joululahjaksi.
Mulla on kännykällä kustomoitava boxing interval kello, niin siitä oon laittanut erät. Assault bikessä on valmiina eri intervalliohjelmia, samoin tuo tabata niin riitti kun vain yritti olla oksentamatta.Suosittelen. Itse olen käyttänyt noita valmiita tabata-trackejä pyörän päällä, juostessa ja hyppypomppujumpassa.
Siis siihen maailman aikaan, kun vielä liikuin aktiivisesti.![]()