On taas kyllä tärkeitä asioita ns. tapetilla.Otetaas vähän pirteempää aihetta. Breaking News:
Eero piirsi pienenä kakalla seinään.
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201712012200574187_tw.shtml
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On taas kyllä tärkeitä asioita ns. tapetilla.Otetaas vähän pirteempää aihetta. Breaking News:
Eero piirsi pienenä kakalla seinään.
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201712012200574187_tw.shtml
Onko sulla joku kosmetiikkajoulukalenteri?!!?Asiasta sitten kukkaruukkuun:
Mitä tuli joulukalenterin ekasta luukusta?
Mä sain kynsilakan.
Pipsa Possu -figuuriAsiasta sitten kukkaruukkuun:
Mä sain kynsilakan.
Onko sulla joku kosmetiikkajoulukalenteri?!!?
Mun joulukalenteri on vielä ostamatta![]()
Sun katu-uskottavuus nousi varmaan 1000 pistettä kertaheitolla.Pipsa Possu -figuuri
Minkä lafkan kalenterin ostit? Mä oon pohtinu, josko ois kans ostanu itelle semmosen, mutta en tosiaan oo vielä ainakaan saanut aikaiseksi ostaa.On! Koska en syö karkkia ja olen monta vuotta pärjännyt kuvakalenterilla niin tänä vuonna panostin itseeni.
Eli mulla on arvokkaampi joulukalenteri kuin teinellä yhteenä. Tä?
Meillä on vaan semmonen kuvakalenteri, tarttee kattoa kotona.Asiasta sitten kukkaruukkuun:
Mä sain kynsilakan.
Olisin halunnut sen Lumenen tai BodyShopin mutta kukkaro oli eri mieltä. Kukkaro sanoi 'joo' Dermosilin kalenterille.Sun katu-uskottavuus nousi varmaan 1000 pistettä kertaheitolla.
Minkä lafkan kalenterin ostit? Mä oon pohtinu, josko ois kans ostanu itelle semmosen, mutta en tosiaan oo vielä ainakaan saanut aikaiseksi ostaa.
Ne BodyShopin kalenterit muakin houkuttais eniten... Mutta luulen, että lompakko sanoo, etten osta sellaista tänäkään vuonnaOlisin halunnut sen Lumenen tai BodyShopin mutta kukkaro oli eri mieltä. Kukkaro sanoi 'joo' Dermosilin kalenterille.
Ne BodyShopin kalenterit muakin houkuttais eniten... Mutta luulen, että lompakko sanoo, etten osta sellaista tänäkään vuonnaehkä joskus isona sitte.
Piti googlata, koska ei ollut mitään hajua mitä nuo sun lahjaideat tarkoitti!Mä mietin tässä itelleni joululahjaa. Tavan vuoksi tekisi mieli ostaa tän vuoden Ardbeg-spessu (Kelpie), mutta houkuttas toisaalta ostaa Cairdeas 15 (jos niitä vielä saa).
Hieno mukiKoska en koskaan normaalisti ole perjantaisin tähän aikaan töissä, otin kakkua.
katso liitettä 146119
Mä mietin kans! En kerinnyt kommentoimaan: "En tajua mitään".Piti googlata, koska ei ollut mitään hajua mitä nuo sun lahjaideat tarkoitti!
Mä olin jo ajat sitten päättänyt ostaa itselleni sen nostovyön joululahjaksi. Mutta näköjään tässä asiassa olen todella saamaton, ei vaan saa aikaiseksi mitattua tarpeellista (yhtä) mittaa tilaukseen ja klikkailla tilausta menemään........ ei taida tulla ihan jouluksi perille tämä lahja.
Että äiti on pöllöJoululahja teineiltä jokunen vuosi sitten. Ne tietää![]()