Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Black Friday. Nimessäkin on jo perjantai. Mut eeei. Spämmätään kaikkia "koko viikon tarjouksia" jumalau kokoajan sähköpostiin, ja sit ne on sitä tasoa -20 % :cautious: Laittakaa oikea tarjous, eli ainakin -50% ja vaikka rajattu erä ja vain perjantaina prkl.

:ROFLMAO::LOL: JUURI NÄIN! Enää en kyllä kanna hoitokassia, koska lapsonen edes jo vähän isompi.

Mut oon kyllä samanlainen myös omien tavaroiden pakkaamisessa. Nyt oon lähdössä viikonloppuna yhden yön reissulle, ja sinnekin varmaan kannan mukana kaikki mahdolliset vaihtovaatteet ja -kengät ja asusteet ja mitä nyt vaan voi tarvita. Kun koskaan ei tiedä etukäteen mitä kaikkea tarvii! :nolo::unsure:

Kuin myös! :LOL: Sillä tavaramäärällä pärjäisi viikon mitä mä pakkaan mukaan vkonlopun reissulle. Vaikka suunnittelen 'asut' ( mitään tyylitajuahan mulla ei ole) niin silti pakkaan varavaatteita mukaan jos vaikka mieli muuttuu tai muuta.

Kuin myös! :LOL: Sillä tavaramäärällä pärjäisi viikon mitä mä pakkaan mukaan vkonlopun reissulle. Vaikka suunnittelen 'asut' ( mitään tyylitajuahan mulla ei ole) niin silti pakkaan varavaatteita mukaan jos vaikka mieli muuttuu tai muuta.
Tää on niin perus :LOL: mä oon lähdössä siis muutaman naispuolisen kaverin kanssa pikkujouluilemaan la-su. Oon suunnitellut illan asun yhden mekon ympärille. MUTTA. Ei se riitä. Toki pakkaan myös jonkun toisen asuvaihtoehdon illaksi, koska on hyvin mahdollista, että siinä hetkessä ei se mekko enää houkutakaan ja on oltava jotain muuta! Ja sit ne kengät......... Jos tälle reissulle riittäis kahdet. Tää on ihan loputon suo kyllä. Tarvii ehkä ottaa huominen duunista vapaata ja suunnitella tätä, koska lauantaina aamusta pitää sit jo olla pakattuna!:ROFLMAO:

Tää on niin perus :LOL: mä oon lähdössä siis muutaman naispuolisen kaverin kanssa pikkujouluilemaan la-su. Oon suunnitellut illan asun yhden mekon ympärille. MUTTA. Ei se riitä. Toki pakkaan myös jonkun toisen asuvaihtoehdon illaksi, koska on hyvin mahdollista, että siinä hetkessä ei se mekko enää houkutakaan ja on oltava jotain muuta! Ja sit ne kengät......... Jos tälle reissulle riittäis kahdet. Tää on ihan loputon suo kyllä. Tarvii ehkä ottaa huominen duunista vapaata ja suunnitella tätä, koska lauantaina aamusta pitää sit jo olla pakattuna!:ROFLMAO:
Älä unohda listoja: mitä on jo pakattu ja mitä pitää pakata.

Teinit kuittaili: 'Ai hyvä keli?'
Näkymä työhuoneen ikkunasta.
IMG_20171123_103314.webp

Back
Ylös Bottom