Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin juuri kysymässä että mikä kiesi sitten kannattaa hommata jos on pakko autolla liikkua?
Opel nyt on 80-90 -luvun maineen uhri. Autopuheissa onkin juuri ns. hyödylliset idiootit, jotka jaksaa jauhaa paskaa. Sitten kun oikeasti tekniinkkaa ymmärtävillä on jotain sanottavaa, se on kuin tuuleen huutas.Nämä automerkeistä/konserneista vaahtoaminen on oikeasti aika huvittavaa. VAG (seat, skoda, vw, audi, porsche, ym) vehkeitä ei tietenkään voi ostaa, eikä ooppelia, ja bemarissaki on ongelmat. Suuri osa autovalmistajista on jäänyt kiinni jonkin asteisista päästöhuijauksista. Ranskikset nyt on mitä on, mersut ylihintaisia... Parempi vain kävellä.
Sellainen, jonka tyyppivikojen korjaaminen on halvempas kuin puolet auton arvosta kahden vuoden päästä. Tietty jos ostaa loppuelämän mobiilia, eri asia.Olin juuri kysymässä että mikä kiesi sitten kannattaa hommata jos on pakko autolla liikkua?
Nämä automerkeistä/konserneista vaahtoaminen on oikeasti aika huvittavaa. VAG (seat, skoda, vw, audi, porsche, ym) vehkeitä ei tietenkään voi ostaa, eikä ooppelia, ja bemarissaki on ongelmat. Suuri osa autovalmistajista on jäänyt kiinni jonkin asteisista päästöhuijauksista. Ranskikset nyt on mitä on, mersut ylihintaisia... Tuskin löytyy ainuttakaan autoa mistä kaikki asijantuntijat ovat sitä mieltä että on hyvä. Parempi vain kävellä.
Näin on mulla on tosin vielä kesäkengät alla, pitäiskö vaihtaa talvikenkiin ja nastoilla vai ilman?
Jos oikein muistan, niin paskaa koko peruutusvaihdeMitä mieltä olette taistelupanssarivaunu T-72:n peruutusnopeudesta?

P.s 3-sylinteriset turbot on myös tuomittu kuolemaan, mutta jos autojen elinkaarta halutaan lyhentää, tämä on hyvä tie.
Olin juuri kysymässä että mikä kiesi sitten kannattaa hommata jos on pakko autolla liikkua?
Sellainen, jonka tyyppivikojen korjaaminen on halvempas kuin puolet auton arvosta kahden vuoden päästä. Tietty jos ostaa loppuelämän mobiilia, eri asia.
Kunhan toha turboo käyttää kuten pitää, eli annat jäähtyä ja saada voitelua pari minsaa tyhjäkäynnillä ennen sammutusta, ehkä se kestää sen reilu 100tkm. Koneesta en osaa sanoa, liian isoja litratehoja ne on halvoille materiaaleille.Mulla on juuri 3-mukinen pikkuturbo. Elinkaaren osalta odotus/toive oli että uutena ostettaessa ja hyvin pidettäessä sellainenkin kestäisi vajaan parisataa ja sitten koko vehkeen voi ajaa paalaimeen, mutta aika näyttää päästäänkö siihen - mistään oikean moottorin eliniästä en tällaisen kanssa uneksisikaan, mutta tuo 200tkm ennen olennaisia porsimisia voisi uskoakseni olla vielä realismia.

Sanotaanko niin, että ne alustan tolpat saa paljon pienemmäl rahalls pehmeämmäksi kuin koko masiinan pellin alle ja samalls rahalls uusii vaikka koko sisustan. Siis, jos ajatellaan, että riskin realisoituessa raha olisi joka tapaukesessa käytettävä (VAG). Mutta tääkin on makuasia. Monet ostaa esim. Audia sen miellyttävän ulkokuoren ja omassa päässään olevan premium statuksen vuoksi. Kunhan toin miinuksia esiin, että voi siihen +- paperiin rustaills.Esim? Jos lähdetään spekseillä: bensa, pari sataa heppaa, hatchback, sopii lyhyelle kuljettajalle (rajaa esim bmw:n pois), ei ranskalainen, ei ST/RS ford (törkeä sisus imo), ei civic R (aivan liian jäykkä alusta), ei mersu (hinta) ei VAG (kaikki on paskaa).. Mulla loppuu ideat.
Mitä hele! Oletko käynyt mun vaatekaapilla?Näyttää joltain Helistön yöasulta. Tai ehkä Kuparikaton kiltti voisi näyttää tuolta.
Mullon kans. Viim klo 10 jumppaan mielellään aikaisemmin.Jaahas, se ois huomenna ojentaja olkapää treeni tiedossa.
Kohta painun maate.