Mikä siinä maustetussa riisissä tökkii?
En tiedä, se etikka ja riisi ei vaan maistu. Ja toisekseen se siihen yleisesti yhdistetty kala..
Japanissa on paljon parempaakin ruokaa.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä siinä maustetussa riisissä tökkii?
Japanissa on paljon parempaakin ruokaa.Huoh. Niin on nykyään, mutta näin ei ollut alunperin. Itse asiassa tuota alkuperäisen kaltaista sushimuotoa kai kutsutaan nykyään nimellä Narezushi?? Sushissa käytettävä kala on mahdollisimman tuoretta, ei sitä kypsytetä
tämä on totta, viikko menisi vaikka niillä keitoilla.En tiedä, se etikka ja riisi ei vaan maistu. Ja toisekseen se siihen yleisesti yhdistetty kala..Japanissa on paljon parempaakin ruokaa.
Juu, kyllä kai näin, jos puhutaan tuosta japanilaisesta ruokalajista nimeltä sushi. Jos taas puhutaan alkuperäisestä sushista (Narezushi), se on kalaa.Sushi tai suši (jap. 寿司 tai 鮨 tai 鮓) on japanilainen ruoka, jossa käytetään etikalla maustettua riisiä
Japanilaisen tutkimuksen mukaan kaikkein suosituimmat sushitäytteet ovat tonnikala ja lohi. Tonnikalan suosiosta kertoo se, että nigirizushina sitä on saatavilla kolmella eri rasvaisuusasteella. Japanilaisittain nämä ilmaistaan termeillä ootoro (rasvaisin ja arvokkain), chuutoro (keskirasvainen) ja akami (vähärasvainen).
Muita suosittuja täytteitä ovat merisiili, meriankeriaat, kananmuna sekä katkaravut. Kasvissyöjille sopivista täytteistä yleisimmät ovat kurkku, pikkelsi ja avokado
eli kalat, äyriäiset tai kasvikset on täytteitä. Enempää en jaksa tästä vääntää, joten perjantaina sitten munkkeja.
Vaikka en ole ihan varma niin silti väitän edelleen että puhut nyt kahdesta eri ruuasta?Huoh. Niin on nykyään, mutta näin ei ollut alunperin. Itse asiassa tuota alkuperäisen kaltaista sushimuotoa kai kutsutaan nykyään nimellä Narezushi
"Sushi originates in a Southeast Asian dish, known today as narezushi (馴れ寿司, 熟寿司 – "salted fish"), stored in fermented rice for possibly months at a time"
tämä on totta, viikko menisi vaikka niillä keitoilla.

Vaikka en ole ihan varma niin silti väitän edelleen että puhut nyt kahdesta eri ruuasta?
Tosin sushin täytteenä voi käyttää vaikka kissaa ja sitä ei varmaan syödä raakana.
Minä annan asian olla ja odotan lootusasennossa istuen auringonlaskuun että palstalle saapuu sushiguru joka laittaa tälle asialle pisteen.
Ei kai sushin historiaa paljon asialliemmasta asiasta voi debatoida.
Millais graavilohin, maistuuko ?en tiedä, ku ei ole tullut sutsia maistettua
enkä usko että tarvii ikinä maistaakkaan, ulkonäkö jo niin epäilyttää
Mihin sitä huuhteluainetta ylipäätään tarttetaan ?Huuhteluaineen korvike.
Mihin sitä huuhteluainetta ylipäätään tarttetaan ?
Huuhteluaine turhaa tavaraa. Ei kyllä tule itsekään käytettyä.
ettei tuoksu.
täytyisikin piipahtaa meikkausliikkeessä, koska pullo alkaa olla tyhjä
Tätä(kään) mä en oo koskaan tajunnu.Ei enää mihinkään kun laittaa etikkaa.
Mutta itse käytän etikkaa kun siitä tulee raikas tuoksu pyykkiin. Pesuaine on niin mietoa, ettei tuoksu.