Tais olla Sukraloosia kaikissa.
Ainakin kahdessa maistamassani oli Asesulfaami K:ta sukraloosin lisäksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tais olla Sukraloosia kaikissa.

Mitä mielipiteitä tosta pitäis olla jotka vaikuttais mitenkään sun ostopäätökseen? Tähän tulee 10 vastausta, joista puolet ei pidä mausta ja puolet pitää, olet sitten aivan samassa tilanteessa. Turha ketju.
No okei, mun versiossa on 3dl vähemmän kaurahiutaletta, ei kananmunia eikä ruusukaalia jne mutta muuten hyvin pitkälti samanlaiset setit! Kaloreita mun pirtelössä semmoset 700kcal rapiat. Niiden pirtelöiden lisäksi vedän 2-3 lämmintä ateriaa, palkkarit plus välipalat päälle.Hampaat sulla putoaa suusta tolla menolla. Ikenet ja hampaat tarvitsee sitä ruoan pureskelusta tulevaa rasitusta tai ennen pitkää on entiset.
Mä juon tollasen joka aamu aamupalaks ja iltapalaks.No okei, mun versiossa on 3dl vähemmän kaurahiutaletta, ei kananmunia eikä ruusukaalia jne mutta muuten hyvin pitkälti samanlaiset setit! Kaloreita mun pirtelössä semmoset 700kcal rapiat. Niiden pirtelöiden lisäksi vedän 2-3 lämmintä ateriaa, palkkarit plus välipalat päälle.
250g ehrman rahkaa
1 banaani
1dl täysjyväkaurahiutaletta
2rkl rypsiöljyä
1,5dl kevytmaito
1,5dl vesi
P33, HH70, R35, 739kcal
Paljonko sulla tulee kaloreita per päivä ja miten makrot?
Siis 1000kcal päivässä,vai yhdessä smoothiessa?Kaloreita en tällä hetkellä tiiä, oon ne joskus muutamaanki otteeseen laskenu, mutta sen jälkeen oon vaihtanu reseptiä. Raaka veikkaus ehkä 1000kcal? Sama homma makrojen kans. Voisin kyllä tässä lähipäivä laskeskella ne molemmat tähän topiciin.
Siis 1000kcal päivässä,vai yhdessä smoothiessa?