Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna katsomaan uusin Thor-leffa! :rock:

Voi hele. Mun piti tehdä sitä Daven kakkua tänään mutta sen pitää olla yön yli jääkaapissa. #tyhmäämmä ei lukenut ohjetta loppuun.

Joten joku kiva ja nopee jälkiruoka?

Voi hele. Mun piti tehdä sitä Daven kakkua tänään mutta sen pitää olla yön yli jääkaapissa. #tyhmäämmä ei lukenut ohjetta loppuun.

Joten joku kiva ja nopee jälkiruoka?
Juustokakku kaupan pakastealtaasta (y)
#enkoskaanleivo

E. Ja tosiaan oli tossa taannoin pakko häipyä koska mua ahdistaa katsella joitain parikymppisiä hymyileviä naisia jotka heiluttelevat jymylollojaan. Aivot sulaa sellaisesta :confused:

Eikös irma ollut kallonvalkaisijanaisia?

@irtakk

Joo, mutta en mä sitte tuota kalloa lopulta valkaissutkaa. Putsasin vaan ötököistä ja keitin. Tykkäsin enemmän tuosta, ku näyttää vähä kuluneelta ja harmaalta.

48858C08-4598-4C3E-AA2F-0E7A91DAFEAD.webp

Valaistus vähä vääristää, piti ottaa vessas kuva ku ei muuten ollu tarpeeksi valoa.

Yhdellä perhetutulla on täytetty ilves takkahuoneessa. Joka kerta kun meen sinne niin mun täytyy käydä silittämässä sitä, koska ne on niin nätti ja pehmeä.

E: #kysyksjoku

Aika putsaaminen tuollaisessakin jo on.

Herättää varmasti keskustelua hyllyn reunalla ollessaan. :D

No ei se kauheesti. Tai sitte ihmiset ei kehtaa kommentoida siitä mitään. :D lapset sitä yleensä ihmettelee ja niiden tekis mieli sitä kauheesti hiplata, mutta oon niin ikävä ihminen etten anna koskea siihen ettei hampaat tipu. Mä en jaksanu niitä alkaa liimailemaan paikoilleen.

Back
Ylös Bottom