Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

22:11 - 08:48

nyt olen syönyt talkkunaa & juonut kolme kuppia kahvia

syönnin&juonnin ohessa: snooker:tölsystä&spiritus mortis:lp:ltä

Viimeksi muokattu:
Minä rupean siivoamaan vasta kun poistun huushollista

8FE53666-AADB-4F69-8807-AEC79786E77A.webp

Ei saatana, ei pitäs avata mitään muuta ketjua tällä palstalla enää kuin tää offari. Taas vituttaa ihan tosissaan, kun lukee kaiken maailman typeryyksiä. Pakko mun on jonkinlainen masokisti olla. En muuten ois niin montaa vuotta täällä itteeni kiusannut...

Asioita, joista ei ainakaan pidä lukea tällä palstalla:
- ihmissuhteet
- politiikka, erityisesti maahanmuutto
- koulutus
- älykkyys

Vedän läppärin kanteen jonkun muistilistan.

Minä tykkään kyllä lukea kaikkia noita. Laittaahan ne joskus hämmästeleen, mutta helpottaa elämää kummasti, kun koittaa ymmärtää toista. Jostain ne vasta-argumentitkin kumpuaa.

Voihan ne olla todella pölvästejä, mutta ei siitä parane itseensä ottaa. Toinen voi olla vaan tyhmä.

Ei saatana, ei pitäs avata mitään muuta ketjua tällä palstalla enää kuin tää offari. Taas vituttaa ihan tosissaan, kun lukee kaiken maailman typeryyksiä. Pakko mun on jonkinlainen masokisti olla. En muuten ois niin montaa vuotta täällä itteeni kiusannut...

- ihmissuhteet
- koulutus
- älykkyys

Eipä paljoa jää.

Katso vaikka mitä "new posts" nappi antaa. Ehkä 1-2 trediä treenaamisesta, 1-2 fanitredia jolleki random urheilijalle. Kaikki muu, juuri edellä mainittua sontaa, lisättynä feminismillä ja dopingaineilla.

- ihmissuhteet
- koulutus
- älykkyys

Vedän läppärin kanteen jonkun muistilistan.

On niitä aivopieruja tässäkin ketjussa vastaan tullut, mutta onneksi pääosin keskustelu asiallista, onely ml. perjantain munkki kuvat ovat elämän suola.

Ostin Lidlistä jonku uuden browniedonitsin, oli ihan jeeshboks.

en ostanut kalijaa maitokaupasta

nyt on hyvät saumat käydä päiväkaljoilla ennen kun helloweenin juhlijat lähtevät liikenteeseen

Back
Ylös Bottom