Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Risti nurin onni oikein vai mitensemeni :LOL:
E. Pakko ihmetellä etten ole yhtään lihonut siis paino noussut tällä viikolla siitä 53:sta vaikka pitäisi olla menkkaturvotustakin vaikka olen syönyt valtavan lehtipihvin ranskalaisilla, useamman kerran kaupan pakastealtaan juustokakkua (ainoa himottava herkku pitkään aikaan), sipsejä ja valkkariglögiä jne..

Aamun ensimmäisten ajatusten joukossa oli että seuraavan kerran kun menen kampaajalle, aion blondata. Tai ainakin ottaa raitoja. Jos vaikka alkaisi sitten olla hauskempaa saatana.

Minä yksi irman lapsista.

Se bullein.

Oonko mä tehnyt toisen lapsen tietämättäni!? Voi kauhia..

Raskasta metallia, pääkalloja.. Väärinpäin olevat ristit ja muu asiaan kuuluva ilmeisesti vahingossa rajautui kuvan ulkopuolelle.. :cautious:

Mulla on tossa olkkarin lattialla yleensä iso pentagrammi ja paljo kynttilöitä. Harmittaa ettei tuo oo vuohen kallo, se olis vielä uskottavampaa.

Ei vaines. Tuo on itseasiassa jälkikasvun löytämä kallo, mä vaan omin sen tuohon olkkariin ettei sen kaverit sitä riko, jos se olis sen huoneessa.

@irtakk Kun Ryan Adamsista oli joskus puhetta, niin toimiiko tää?

Christina Cornell toimii kyllä hyvin. En kyllä taas hetkeen oo kuunnellu.

Harmittaa ku ei päässy kesällä katsomaan Ryan Adamsia sinne Flow-festareille.

Mulla on tossa olkkarin lattialla yleensä iso pentagrammi ja paljo kynttilöitä. Harmittaa ettei tuo oo vuohen kallo, se olis vielä uskottavampaa.

Siinä on sitten palokunnalle selittämistä, kun uhraat sen paksusuolesi siinä ja poltat koko kämpän.

e: onpas taas hyvät jutut heti aamusta, no kohta bodaamaan, ei käsipainoilla kumminkaan. :coffee:

#löyty

A1349F53-13F5-4BE6-BB82-F3CAE8F06AB8.webp

Siinä on sitten palokunnalle selittämistä, kun uhraat sen paksusuolesi siinä ja poltat koko kämpän.

e: onpas taas hyvät jutut heti aamusta, no kohta bodaamaan, ei käsipainoilla kumminkaan. :coffee:

No ku mää en saanu sitä mukaan. Lääkärit Mäellä sitä on uhrannu varmaan suurin menoin. Sain eilen postissa tiedon, että siinä samassa oli umpilisäke kans tulehtunu. Oon ollu yks iso tulehduspallero.

Mäki haluan bodaamaan. Edes niillä käsipainoilla.

Back
Ylös Bottom